Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy w minioną sobotę bawili się na Stadium of Sound oraz tym, którzy przyczynili się do sukcesu tego eventu! Gwiazdy wieczoru - Erick Morillo oraz TIËSTO, były pod ogromnym wrażeniem, z uśmiechem opuszczały Poznań w niedzielę rano. Publiczność zachwyciła DJów, jak również rozmach organizacyjny eventu, pokaz pirotechniki, oprawa świetlna. Erick Morillo uznał Stadium of Sound za najlepszy festiwal roku 2008, na którym grał! Niezmiernie cieszy nas ten fakt. Cały czas trwają prace porządkowe na Stadionie Lecha, my jednak już zaczynamy myśleć o kolejnej edycji festiwalu. - mówi Remigiusz Łupicki, prezes My Music, organizator Stadium of Sound.
Stadium of Sound to impreza dzięki której o Poznaniu i stadionie Lecha jest głośno nie tylko w kraju. Festiwal dzięki lokalizacji ma swój klimat i estetykę. Jako klub cieszymy się, że pokazujemy jak można umiejętnie wykorzystać stadion do celów nie tylko sportowych. Ogromnie cieszy nas sukces akcji
S-O-S Save Water, która została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników festiwalu i podkreślona specjalną wizualizacją. Tylko podczas samego koncertu sprzedaliśmy kilka tysięcy butelek dedykowanej wody, z której część zysku zostanie przekazana na kampanię społeczną Zbieram wodę" Polskiej Akcji Humanitarnej. - mówi Piotr Matecki, Z-ca Dyrektora Marketingu KKS Lech Poznań.
Niezwykły spektakl światła i dźwięku był możliwy m.in. dzięki firmom TSE Lighting, GIGANT Sound oraz Sękowski. Pokaz pirotechniki przygotowała firma Click, za oprawę wizualną odpowiedzialny był VJ Nikon, którego wspierał, przygotowując m.in. intra - Oczy Niebieskie.
My Music oraz KKS Lech Poznań bardzo dziękuje sponsorom oraz patronom medialnym za owocną współpracę. Szczególne podziękowania należą się również hotelowi Sheraton w Poznaniu, firmie Krotoski-Cichy, firmie ochroniarskiej Bokser oraz wszystkim, których nie sposób jest wymienić z imienia i nazwiska, których profesjonalizm przyczynił się do sukcesu Stadium of Sound.
Zapraszamy na kolejną edycję eventu już za rok !
Zapisz się do newslettera