Dzięki stałej obecności w życiu Kolejorza, wsparciu klubowych przedsięwzięć i kilku specjalnym akcjom promocyjnym Warka zyskała uznanie najlepszych kibiców w Polsce. Wiemy jak trudno o ich zaufanie. Jesteśmy dumni, że udało nam się je zdobyć - powiedział Mariusz Borowiak Dyrektor d.s. Sprzedaży i Dystrybucji, Członek Zarządu Grupy Żywiec S.A - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z klubem. Cieszymy się, że możemy wspierać Dumę Wielkopolski - dodał.
W pierwszą rocznicę współpracy z KKS Lech Poznań logo Warki pojawiło się na koszulkach zawodników. Druga rocznica to świetna okazja na przeprowadzenie spektakularnych działań propagujących udaną współpracę Warki z Kolejorzem. W połowie lipca rozstrzygnięta zostanie największa i najbardziej atrakcyjna promocja od czasu podpisania umowy sponsoringowej. Można w w niej wygrać aż 1500 karnetów na mecze Dumy Wielkopolski podczas nadchodzącej rundy jesiennej. Aby stać się posiadaczem abonamentu na mecze Kolejorza wystarczy zbierać paragony z zakupu piwa Warka w maju oraz w czerwcu. Zakupu należy dokonać w jednym z 750 sklepów, które znajdują się na terenie całej Wielkopolski (lista sklepów już wkrótce dostępna będzie na www.energialecha.pl). W punktach tych, każdy kto zakupi Warkę otrzyma kopertę na paragony, którą po zakończeniu akcji należy przynieść do sklepu. 750 kibiców, którzy zakupią największą ilość puszek bądź butelek piwa Warka otrzyma karnet na rundę wiosenną dla siebie oraz osoby towarzyszącej.
W ramach dobrze rozwijającej się współpracy pojawił się pomysł wsparcia poznańskiego klubu również poprzez sieć dystrybucji Grupy Żywiec. W ofercie przedstawicieli handlowych na Poznań i okolice znaleźć można obecnie napoje sygnowane marką Energia Lecha" - wodę źródlaną i napój energetyczny. Co ważne, cały zysk ze sprzedaży napoju przeznaczony jest na cele klubu.
Next matches
Friday
31.01 godz.20:30Saturday
08.02 godz.00:00Recommended
Subscribe