O status najlepiej zarządzanego marketingowo klubu w Polsce Kolejorz rywalizuje z Koroną Kielce, Prokomem Trefl Sopot, BOT Skrą Bełchatów oraz Unią Leszno. Laureata wybierze Rada Statuetek DEMES, dokonująca oceny kandydatur na podstawie m.in.: współpracy ze sponsorami, obecności klubu w mediach, osiągnięć sportowych, a także zakresu oraz innowacyjności działań marketingowych.
Oprócz nominacji dla Lecha Poznań do miana Klubu Sportowego 2007", wśród piątek kandydatur finałowych w pozostałych kategoriach konkursowych znaleźli się m.in.:
Jacek Rutkowski (kategoria: Sport & Business);
Amica Wronki S.A. za inwestycję w KKS Lech Poznań (kategoria: Projekt Sponsoringowy);
Lech TV Online (kategoria: Sportowy Projekt Medialny).
- Te nominacje potwierdzają mocną pozycję Lecha Poznań na rynku marketingu sportowego w Polsce - mówi Jarosław Semrau, Wiceprezes Sport & Business Foundation, organizującej IV Galę Sportu i Biznesu. - Kolejorz to klub, który zdaniem wielu wyznacza standardy w obszarze marketingowego zarządzania organizacją sportową i to znalazło to odzwierciedlenie w decyzjach Rady.
Nagrody Biznesu Sportowego promują najciekawsze inicjatywy w obszarze marketingu sportowego w Polsce. Wyróżnienia przyznawane są w 13 kategoriach konkursowych, honorując osoby, wydarzenia oraz instytucje, które przyczyniają się do rozwoju relacji pomiędzy środowiskiem sportowym i biznesowym.
Z pełną listą finalistów w poszczególnych kategoriach można zapoznać się na oficjalnej stronie internetowej Nagród Biznesu Sportowego: www.statuetkidemes.pl oraz Międzynarodowej Konferencji VI Dni Marketingu Sportowego www.dms.sbf.pl .
Next matches
Friday
31.01 godz.20:30Saturday
08.02 godz.00:00Recommended
Subscribe