2009-05-11 00:00 krzyż

Ekstraklasa jako produkt sportowy

Ekstraklasa jako produkt sportowy - pod taką nazwą Uczelniany Klub Kibica Lecha Poznań przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, organizuje 12 maja 2009 konferencję na temat perspektywy rozwoju piłkarskiej ligi polskiej. Udział w prelekcjach i dyskusjach w Gmachu Głównym Uniwersytetu Ekonomicznego potwierdzili już przedstawiciele m.in.: Lecha Poznań, Górnika Zabrze, Deloitte Polska, Ekstraklasa SA oraz PZPN, który reprezentował będzie były selekcjoner, Jerzy Engel.

Wydarzenie zostało podzielone na 3 główne części. W pierwszej z nich praktycy biznesu piłkarskiego spróbują odpowiedzieć na pytanie czy polski sponsoring sportowy to biznes czy zwykła filantropia? Czy inwestowanie w piłkę nożną w Polsce, może być już opłacalną inwestycją i co należy zrobić, aby przyciągnąć do niej nowych inwestorów i sponsorów.


W drugiej części omówione zostaną kwestie medialno - promocyjne piłki nożnej. Przedstawione zostaną kwestie finansowe dotyczące poszczególnych klubów jak i całej Ekstraklasy, zagadnienia dotyczące sponsorowania piłki nożnej oraz sprzedaży praw telewizyjnych do transmisji meczów.

Ostatnia część będzie szczególnie interesująca dla naszego środowiska - czyli środowiska kibiców piłkarskich. Poświęcona ona zostanie sprawom związanym z naszym wizerunkiem w oczach mediów i przeciętnego Polaka. Omówione zostaną kwestie największych nieporozumień w tym zakresie, nieprzychylności niektórych grup społecznych co do środowiska kibiców, a część ta zakończona zostanie debatą nt. wizerunku polskiego fana futbolu. Szczegółowy program tej części przedstawia się następująco:

15.00 - 15.30 Wizerunek kibica w mediach.
Dr Waldemar Rydzak, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

15.30 - 16.00 Kibicowska Polska.
Jerzy Dudała, socjolog społeczny

16.00 - 16.15 Legia Warszawa. Studium przypadku.
Wojciech Wiśniewski, Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa

16.15 - 17.00 Debata. Kibic czy pseudokibic, czyli słów kilka o polskich fanach.
W tej części wezmą udział m.in. przedstawiciele Wiary Lecha (Jarosław Kiliński, Filip Jańczuk), Wojciech Wiśniewski (SKLW), Andrzej Dera (poseł na Sejm RP, kibic Lecha Poznań), Jerzy Dudała (socjolog społeczny, kibic Zagłębia Sosnowiec, autor książki Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach"). Możecie w niej wziąć aktywny udziały także i Wy - kibice poznańskiego Lecha, do czego serdecznie zachęcamy.

"Ekstraklasa jako produkt sportowy", to trzecia po "Dniu Lecha" i "Poznańskim EURO 2012", konferencja organizowana przez Uczelniany Klub Kibica Lecha Poznań Uniwersytetu Ekonomicznego. Wstęp wolny - wszystkich zainteresowanych zachęcamy do wzięcia w niej udziału. Szczegółowe informacje i cały program konferencji można znaleźć na stronie internetowej www.ekstraklasa.ue.poznan.pl

Next matches

Friday

29.11 godz.20:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań

Friday

06.12 godz.20:30
Górnik Zabrze
vs |
Lech Poznań

Recommended

Newsletter

Subscribe

More

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

We use cookie files

We use cookies that are necessary for visitors to our website to take advantage of the services and features available. We also use cookies from third parties, including analytics and advertising cookies. Detailed information is available in "Cookie Policy". In order to change your settings, please use the CHANGE SETTINGS option.

Accept optional cookies

Reject optional cookies

Privacy settings

Required

Necessary cookies enable the correct display of the site and the use of basic functions and services available on the site. Their use does not require the users' consent and they cannot be disabled within the privacy settings.

Advertising

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Analitical

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Save my choices