Dziś mieliśmy przyjemność gościc w klubie jedną z największych agencji marketingu sportowego na świecie THE BONHAM GROUP Sport Enterteinment Marketing.
Firma współpracuje z największymi sponsorami sportu jak Adidas, Motorola, IBM, Ericsson, Suzuki, Reebok przygotowując i realizując dla nich programy sponsorskie.
BONHAM GROUP reprezentowali Paul Samuels oraz Chris Marking, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami oraz uwagami, a także przedstawili niezwykle ciekawe przykłady współpracy klubu ze sponsorem realizowane w największych klubach jak np. Arsenal. BONHAM GROUP specjalizuje się w sprzedaży praw do nazwy stadionów oraz innych obiektów sportowo-kulturalnych.
"Było to niezwykle cenne spotkanie dla działu marketingu. Już sam fakt że mogliśmy gościć przedstawicieli BONHAM GROUP w Polsce to wyróżnienie dla naszego klubu. Takie spotkania pozwalają dowiedzieć się jak wygląda marketing sportowy w USA czy Wielkiej Brytanii. Otrzymaliśmy też kilka wskazówek jak umiejętnie wykorzystywać fakt sponsorowania i jakie korzyści dzięki temu mogą odnieść zarówno kibicie jak i firmy współpracujące z klubem. Dowiedzieliśmy się również jak przygotować strategię sprzedaży praw do nazwy stadionu i już wiemy że czeka nas sporo pracy. Chcemy się uczyć od najlepszych" - powiedział Piotr Matecki Z-ca Dyrektora ds.. Marketingu.
Działalność klubu w imieniu Lecha zaprezentowali Arkadiusz Kasprzak Wiceprezes Zarządu oraz Piotr Matecki.
Zapisz się do newslettera