2024-06-01 10:10 Lech Poznań

Wielka piłka zbliża się do Ziemi! Superbet rusza z kampanią

Taksówki zatrzymujące się na środku ulicy. Zszokowani obywatele zamierający przed teleodbiornikami w barach i na ulicach. Mieszkańcy Niemiec obserwujący dziwne zjawisko na niebie i… aktorska rola Lukasa Podolskiego, mistrza świata z 2014 roku, obecnie grającego w Górniku Zabrze. To wszystko widzowie będą mogli zobaczyć TV podczas piłkarskich mistrzostw Europy za sprawą marki Superbet!

- Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku - podkreśla Katarzyna Gawlik, Dyrektorka Marketingu Superbet.

Nowa kampania marketingowa startuje przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez Superbet. Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.

Razem ze spotem 30, kampania będzie składała się z dodatkowych materiałów 15, poświęconych dwóm produktom bukmacherskim. Pierwszy to Superprzewaga, autorskie rozwiązanie Superbet, dzięki któremu kupony są rozliczane na korzyść graczy już przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny, niezależnie od końcowego rezultatu. Kampania obejmuję telewizję, digital, social media i nośniki DOOH, a trwać będzie do końca lipca.

- Do marketingu zawsze staramy się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo, stąd taki kierunek działań wokół mistrzostw Europy. Udało nam się zaangażować do tej kampanii szerokie grono naszych ambasadorów, a także sponsorowanych klubów z Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że ten pełen smaczków i humoru spot znów wyróżni się wśród innych i skutecznie zapadnie w pamięci kibiców, wpisując się przy tym w koncept GO SUPER, motyw przewodni naszych działań marketingowych jako Grupy od lat - mówi Bartosz Malaka, Head of Marketing Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) współpracująca z marką Superbet od 2022 roku. Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się OMD wspólnie z zespołem inhouse Superbet.

Następne mecze

Sobota 14.09 godz.20:15
Lech Poznań
vs |
Jagiellonia Białystok
Niedziela 22.09 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Śląsk Wrocław

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory