Posiadałeś karnet w sezonie 2020/21 i z powodu pandemii koronawirusa COVID-19 nie mogłeś być na meczach Lecha Poznań rozgrywanych przy Bułgarskiej? Zapoznaj się z zasadami przyznawania rekompensaty za niewykorzystaną część spotkań zawartych w abonamentach.
Karnetowicze mają do wyboru trzy formy rekompensaty, a decyzję muszą podjąć do niedzieli, 16 maja 2021 roku. Warto pamiętać o tym terminie, ponieważ brak deklaracji będzie równoznaczny z akceptacją rekompensaty wskazanej przez Klub.
- Rekompensata zostanie przyznana nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozpatrzenia wniosku, o czym kibic zostanie poinformowany mailem - wyjaśnia Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów. - Dla każdego posiadacza karnetu wartość przyznanej rekompensaty jest liczona indywidualnie, zgodnie z przyjętym wcześniej przelicznikiem. Wartość tej rekompensaty, którą można już zresztą zobaczyć na swoim koncie biletowym w sekcji "Produkty", uzależniona jest więc od liczby meczów zawartych w karnecie, a także spotkań, które odbyły się bez udziału kibiców - dodaje.
Wniosek o rekompensatę należy złożyć przez system biletowy >>>, gdzie udostępnione zostały formularze wyboru powyższych opcji rekompensat. W przypadku, gdy kibic nie ma możliwości złożenia wniosku o rekompensatę elektronicznie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica lub telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion. Prosimy pamiętać, że rekompensata zostanie przyznana nie później niż w ciągu 30 dni od dnia rozpatrzenia wniosku, o czym kibic zostanie poinformowany mailem.
Masz pytania lub uwagi? Skontaktuj się z nami! Na pytania i uwagi czekamy na bok.lechpoznan.pl >>>
Zapisz się do newslettera