Dziś w siedzibie klubu podpisana została umowa z Radiem Merkury, które na kolejny sezon zostało Patronem Medialnym Lecha Poznań.
Nowe porozumienie obejmuje trzy elementy: patronat medialny, umowę programową , oraz umowę o obsłudze dziennikarskiej wydarzeń związanych z klubem.
W ramach kontraktu obie strony wymieniają się usługami reklamowymi. W zamian za promocję Kolejorza na antenie radia, logo rozgłośni znajdzie się na nośnikach reklamowych Lecha. Najważniejszych informacje z klubu słuchacze znajdą w Magazynie Kolejorz, emitowanym w każdy czwartek o godz.17.50. Ponadto Radio Merkury przeprowadzi transmisję ze wszystkich 30 ligowych spotkań, które Lech Poznań rozegra w najbliższym sezonie.
- Podejmujemy kolejną już współpracę z wiarygodnym partnerem, który udowodnił, że bardzo dobrze informuje kibiców o tym, co w Lechu się dzieje mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes Kolejorza.
Radio Merkury swój sygnał emituje z pięciu nadajników dzięki czemu jego głos słyszalny jest w całej Wielkopolsce, a także w sporej części obszarów województw ościennych.
- To także ma dla nas duże znaczenie, bo jesteśmy klubem skierowanym do mieszkańców całego regionu dodaje wiceprezes Lecha Poznań.
Swojego zadowolenia z nowej umowy nie kryją także władze poznańskiej rozgłośni.
- Jesteśmy z Lechem od wielu lat i patronujemy wszystkim wydarzeniem sportowym z jego udziałem. Nie wyobrażałem sobie sytuacji by mogło nas zabraknąć w kolejnym sezonie. Jak wszyscy kibice żałujemy, że naszych mikrofonów nie będzie na meczach europejskich pucharów. Jesteśmy jednak z klubem także w takiej sytuacji i kibicujemy mu, by w przyszłym roku powrócił na należne mu miejsce zapewnia Ryszard Ćwirlej, wiceprezes Radia Merkury.
Zapisz się do newslettera