Ponad 20 ścieżek tematycznych, dziewięć interaktywnych scen, kilkuset mówców, a także kilka tysięcy uczestników - to najważniejsze liczby kongresu Impact’24, który przez dwa dni odbywał się na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wśród uczestników paneli byli również właściciele Lecha Poznań Maja i Piotr Rutkowscy, a także prezes zarządu Kolejorza - Karol Klimczak.
Dziewiąta edycja wydarzenia odbyła się w Poznaniu 15 i 16 maja. Eksperci pochylili się nad takimi tematami jak geopolityka, marketing czy też nowoczesne przywództwo. Jednym z głównych wątków tegorocznej konferencji były zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, a także te dotyczące wzmocnienia pozycji kobiet. Głos zabrali m.in. była Pierwsza Dama Stanów Zjednoczonych Michelle Obama, znawca tematyki AI Kenneth Cukier (zastępca redaktora naczelnego The Economist), światowej sławy psychoterapeutka Esther Perel, strateg geopolityczny Peter Zeihan, znany politolog Ivan Krastev, ekspert ds. produktywności Chris Bailey, postępowa liderka i była premier Finlandii Sanna Marin oraz aktor i reżyser Jesse Eisenberg.
Wśród mówców byli również przedstawiciele Lecha Poznań. Właściciele klubu Maja oraz Piotr Rutkowscy wzięli udział w panelu "Rola młodego pokolenia biznesmenów w rozwoju Poznania i regionu". Prowadził Łukasz Korycki z Pulsu Biznesu, a uczestniczyli również Katja Lożina, która w Urzędzie Miasta Poznania odpowiada za relacje z inwestorami, a także przedsiębiorca Przemysław Pawłowski. Z kolei prezes zarządu Kolejorza Karol Klimczak wziął udział w dyskusji pod hasłem: "Jak sport napędza biznes - marketing sportowy motorem rozwoju firmy". Tutaj rolę moderatora pełnił dziennikarz ekonomiczny Grzegorz Nawacki. Udział brała również była świetna lekkoatletka Monika Pyrek, Rafał Krzemień z Totalizatora Sportowego, a także Piotr Borys, Sekretarz Stanu w Mnisterstwie Sportu i Turystyki.
Zapisz się do newslettera