2007-04-20 00:00 maciej

Orange - Gram Fair

Rusza kolejny etap Orange Fair Play - Gram Fair!

Pojęcie zasad fair" wykracza obecnie poza ramy rozgrywek sportowych, staje się popularne i modne, jednak nadal zasady fair play w sporcie budzą dyskusje. Czy gra fair play i zmiana zachowania kibiców na stadionach są możliwe? Odpowiedź stanowi nowy etap programu Orange Fair Play - Gram Fair", który rusza 20 kwietnia br.

Program społeczny Gram Fair" stanowi kolejny etap programu Orange Fair Play i skierowany jest nie tylko do kibiców piłki nożnej odwiedzających stadiony piłkarskie i zasiadających przed telewizorami, ale do szerokiego grona odbiorców, w tym do grona tzw. milczącej większości" miłośników piłki nożnej. Program odnosi się do kształtowania postaw i ma za zadanie edukowanie fanów futbolu w temacie fair play oraz propagowanie świadomości zasad fair", nie tylko na boisku, ale również na trybunach stadionów piłkarskich.

Pojecie fair play" jest z założenia wyrazem postawy nie tylko zawodników na boisku, ale również kibiców, którzy związani na dobre i na złe ze swoimi klubami, powinni pamiętać o godnym zachowaniu zarówno w wypadku zwycięstwa jak i porażki.

Pierwszy etap programu Orange Fair Play stanowiła akcja np. Stadion Kolejki, której mechanizm promował pozytywne wzorce zachowań i premiował kluby kibica przygotowujące najciekawsze oprawy stadionowe.

Obecnie uruchamiany drugi etap programu Orange Fair Play - Gram Fair, dzięki zwiększeniu kultury kibicowania, ma również budować pozytywny wizerunek przeciętnego kibica piłki nożnej oraz przyczynić się do zwiększenia frekwencji na stadionach Orange Ekstraklasy.                                                                               

Elementem wyróżniającym program stanie się unikalny symbol nieodłącznie związany ze sportem, który stanowi pomarańczowa opaska z hasłem Gram Fair", dzięki której łatwo wyróżnić każdego, kto identyfikuje się z ideą fair play. Jej charakterystyczny kod kolorystyczny, został dobrany ponad podziałami klubowymi i ma stanowić kultową pamiątkę, która będzie jednoczyć jej właścicieli. Podobne symbole bliskie były sportowym autorytetom takim jak Lance Armstrong, czy Thierry Henry.

Opaska Gram Fair" stanowi jednocześnie formę manifestacji dla poparcia 5 głównych zasad programu wskazujących kryteria oceny prawdziwego kibica, takich jak:

 Gram Fair - Ponad podziałami

 Gram Fair - Szanuję przeciwnika

 Gram Fair - Kocham futbol

 Gram Fair - Jestem z tego dumny

 Gram Fair - Na każdym stadionie

W ramach programu Gram Fair" zaplanowaliśmy akcje specjalne na stadionach Orange Ekstraklasy zachęcające kibiców do propagowania idei Fair Play i samej akcji Gram Fair. Kluczowa dla nas jest również dobra współpraca z klubami i stowarzyszeniami kibiców, gdyż to właśnie oni mogą stać się najlepszymi ambasadorami akcji" - " - mówi Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy Grupy TP. - Co więcej dzięki wykorzystaniu symbolu, program stwarza możliwość milczącej większości zamanifestowania swojego sprzeciwu wobec nieuczciwości i agresji stadionowej"

Każdy to popiera zasady Fair Play może dołączyć do grona i stać się ambasadorem programu Gram Fair wkładając pomarańczową opaskę nie tylko podczas meczu, ale również na co dzień. Opaski dostępne będą m.in. w sklepie internetowym Orange, a dochód z nich przeznaczony zostanie na oprawę meczową.
 
Informacja prasowa
17.04 2007r.

Opaska Gram Fair" stanowi jednocześnie formę manifestacji dla poparcia 5 głównych zasad programu wskazujących kryteria oceny prawdziwego kibica, takich jak:

 Gram Fair - Ponad podziałami

 Gram Fair - Szanuję przeciwnika

 Gram Fair - Kocham futbol

 Gram Fair - Jestem z tego dumny

 Gram Fair - Na każdym stadionie 

W ramach programu Gram Fair" zaplanowaliśmy akcje specjalne na stadionach Orange Ekstraklasy zachęcające kibiców do propagowania idei fair play i samej akcji Gram Fair. Kluczowa dla nas jest również dobra współpraca z klubami i stowarzyszeniami kibiców, gdyż to właśnie oni mogą stać się najlepszymi ambasadorami akcji" - mówi Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy Grupy TP. - Co więcej dzięki wykorzystaniu symbolu, program stwarza możliwość milczącej większości zamanifestowania swojego sprzeciwu wobec nieuczciwości i agresji stadionowej"

Każdy, kto popiera zasady fair play może dołączyć do grona i stać się ambasadorem programu Gram Fair" wkładając pomarańczową opaskę nie tylko podczas meczu, ale również na co dzień. Pomarańczowe opaski będą dystrybuowane przez teamy promocyjne Orange oraz kluby kibica podczas meczów Orange Ekstraklasy.


PTK Centertel - operator sieci Orange, od początku rundy wiosennej sezonu 2004/2005 jest Głównym Sponsorem Ekstraklasy piłkarskiej. Umowa sponsoringowa, między PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku, a obecnie realizowana przez spółkę Ekstraklasa S.A. Dzięki tej umowie kluby występujące w Orange Ekstraklasie przez 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.

 

Następne mecze

Niedziela 22.09 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
Śląsk Wrocław
Czwartek 26.09 godz.17:00
Resovia
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory