- Po trzech latach współpracy, gdy Bemo Motors było naszym partnerem biznesowym doszliśmy do porozumienia, na podstawie którego firma przechodzi piętro wyżej w naszej piramidzie sponsorskiej. To pokazuje, że nasza dotychczasowa współpraca, którą rozpoczęliśmy w styczniu 2007 roku była bardzo owocna. Wspólnie przeprowadziliśmy wiele wspólnych akcji, losowaliśmy samochody marki Ford wśród posiadaczy karnetów na mecze Kolejorza. Jak widać opłacało się to obu stronom, dlatego dziś podpisujemy nową umowę, która obowiązywać będzie przez rok - mówił wiceprezes Lecha, Arkadiusz Kasprzak.
Efekty nowej umowy z Bemo Motors na stadionie widać już od dziś. Na ławkach rezerwowych zamontowane zostały nowe skórzane fotele, na których zasiądą trenerzy i piłkarze obu zespołów. Po zakończeniu modernizacji stadionu ławki rezerwowych wzorem stadionów w Niemczech i Anglii przeniesione zostaną na pierwsze rzędy trybun i również zostaną wyposażone w fotele dostarczone przez Bemo Motors.
- Miło nam, że przeszliśmy na kolejny, wyższy pakiet sponsorski. W ostatnich latach nasza firma się rozwinęła, poszerzyliśmy nasze usługi, wprowadziliśmy kolejne marki m.in. Mercedesa, Mitsubishi czy Hyundaia. Dzięki temu mogliśmy zorganizować większy budżet na działania marketingowe i postanowiliśmy wspomóc klub, a przy tym pokazać naszą firmę szerzej niż do tej pory. Z dotychczasowej współpracy z klubem jesteśmy bardzo zadowoleni - mówił dyrektor sprzedaży Ford Bemo Motors, Maciej Stengert.
Zapisz się do newslettera