Pierwsza umowa sponsorska w kobiecej sekcji Kolejorza stała się faktem. Firma Bloch Optyk, sieć salonów optycznych podpisała z Lechem Poznań UAM umowę, która będzie obowiązywać do końca trwającego sezonu.
Na mocy parafowanego kontraktu logo Bloch Optyk wraz ze startem rundy wiosennej pojawi się na froncie koszulek zawodniczek reprezentujących niebiesko-białe barwy. - Lech Poznań UAM to drużyna, która krok po kroku się rozwija. Niedawno podpisaliśmy pierwszy profesjonalny kontrakt z zawodniczką, Mają Kuleczką, a teraz nasz zespół pojawia się również w świecie biznesu, zyskując sponsora, którego logo wiosną pojawi się na koszulkach naszych piłkarek. Liczymy na to, że wspólnie z firmą Bloch Optyk będziemy cieszyć się na koniec sezonu z awansu na szczebel centralny rozgrywek - mówi Maja Rutkowska, współwłaścicielka Lecha Poznań.
Kolejorz i Block Optyk współpracują ze sobą już od szesnastu lat. Warto przypomnieć, że sieć salonów optycznych w ostatnich dwóch sezonach była sponsorem Derbów Poznania pomiędzy Lechem a Wartą. - Wspieranie Kolejorza przez Bloch Optyk sięga 2006 roku. Przez wiele lat byliśmy organizatorem i sponsorem tytularnym turnieju Lech Cup, a w ostatnim czasie byliśmy sponsorem prezentacji drużyny czy meczów derbowych - zauważa Wieńczysław Bloch, właściciel Bloch Optyk. - W jubileuszowym roku, roku 100-lecia klubu, postanowiliśmy wesprzeć dynamicznie rozwijającą się sekcję kobiecą Lecha Poznań UAM. To dla nas zaszczyt, że logo Bloch Optyk umieszczone zostało na koszulce z herbem Kolejorza - dodaje.
Bloch Optyk to sieć salonów optycznych powstała z myślą o poznaniankach i poznaniakach w 1995 roku. Najważniejszym filarem działalności firmy jest fachowa pomoc specjalistów i najwyższej jakości obsługa klientów.
Zapisz się do newslettera