Posiadaczom karnetów w sezonie 2020/21 przyznawana jest rekompensata za niewykorzystaną część spotkań zawartych w abonamentach. Poniżej odpowiadamy na najczęściej padające pytania dotyczące tego zagadnienia.
W przypadku chęci otrzymania rekompensaty za mecze, należy złożyć wniosek przez bilety.lechpoznan.pl zgodnie z poniższą instrukcją:
W przypadku gdy kibic nie ma możliwości złożenia wniosku o rekompensatę elektronicznie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica >>> Wniosek o rekompensatę można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.
Kibic może sprawdzić na swoim koncie biletowym wyliczenia dla każdej z formy rekompensaty postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
W przypadku gdy dziecko nie posiada konta biletowego, rodzic może je zarejestrować, zgodnie z poniższą instrukcją:
Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy potwierdzić, aby w dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym zostaje automatycznie aktywowane. WAŻNE! Adres mailowy podany przy rejestracji nie może znajdować się wcześniej w systemie
Rekompensatę, bez zakładania konta można także zgłosić poprzez bok.lechpoznan.pl >>> Ponadto wniosek można również zgłosić telefonicznie dzwoniąc na infolinię biletową lub w Punkcie Obsługi Kibica Stacji Kolejorz Stadion.
Cena 0,00 zł odnosi się do transakcji, podczas której kibic potwierdza formę zwrotu. Sama kwota, jaką karnetowicz będzie miał zwróconą na podane w zgłoszeniu konto, odpowiadać będzie przyjętemu przez Klub przelicznikowi.
Wybrana rekompensata zostanie przyznana po rozpatrzeniu wniosku nie później niż w ciągu 30 dni od momentu jego złożenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu i jej przyznaniu, kibic otrzyma potwierdzenie mailowe.
Wszelkie błędy, które zostały popełnione podczas wypełniania formularza należy zgłaszać do Biura Obsługi Kibica >>> Prosimy w wiadomości podać poprawne dane, które zmienimy w systemie.
Jeżeli w momencie składania wniosku kibic odebrał już rekompensatę za dane mecze częściowo lub w całości, wartość rekompensaty może ulec zmianie lub prośba może zostać odrzucona. Warto również pamiętać, że koszulka otrzymana w ramach rekompensaty nie podlega wymianie na gotówkę, a wszelkie reklamacje dotyczące otrzymanej koszulki są rozpatrywane zgodnie z "Regulaminem sklepu internetowego KKS Lech Poznań".
Uwagi dotyczące przyznanej formy rekompensaty lub reklamacje dotyczące otrzymanego towaru w ramach rekompensaty należy składać przez Biuro Obsługi Kibica >>> Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od momentu jej zgłoszenia. Szczegółowy regulamin rekompensaty karnetowej w sezonie 2020/2021 jest dostępny tutaj >>>
Next matches
Friday
29.11 godz.20:30Friday
06.12 godz.20:30Recommended
Subscribe