"The Salesman" - tak brzmi tytuł spotu, w którym wystąpił nowy piłkarz Lecha Poznań, Barry Douglas. Szkot wciela się w nim w rolę sprzedawcy, który oferuje mieszkańcowi jednego z poznańskich bloków karnet na sezon zasadniczy i jesień 2013.
Barry poleca zakup karnetu również dzięki nowym możliwościom, jakie on daje. W ramach abonamentu można bowiem trzykrotnie w czasie rundy odstąpić go znajomemu, czy przenieść się na dowolne inne miejsce na INEA Stadionie, a także zaprosić przyjaciela na wybrany mecz za 10 złotych (za wyjątkiem meczów z Wisłą i Legią). Na zakończenie Szkot przypomina po polsku, że zakup karnetu Jesień 2013 daje nawet 36-procentową oszczędność w stosunku do wydatków ponoszonych przy kupowaniu jednorazowych biletów.
Spoty reklamowe z udziałem Barrego Douglasa zostały nagrane w dwóch wersjach: video i radiowej. Będzie można zobaczyć je w internecie, telewizji i oczywiście usłyszeć w eterze.
Next matches
Sunday
09.02 godz.17:30Recommended
Subscribe