2016-10-25 09:50 Lilianna Szymczak

Lech wśród najbardziej medialnych klubów

We wrześniu powstało prawie 2,5 tysiąca artykułów prasowych i internetowych na temat Lecha Poznań. Kolejorz według zestawienia przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów znalazł się na trzecim miejscu wśród najbardziej medialnych klubów w Lotto Ekstraklasie.

LECH PO RAZ CZTERNASTY NA PODIUM

Już czternaście miesięcy Kolejorz utrzymuje się na podium rankingu medialności pośród polskich klubów ekstraklasowych. Wrześniowe wydanie raportu medialnego Polska Piłka wyraźnie wskazuje, że najwięcej publikacji prasowych i internetowych dotyczyło Legii Warszawa, Wisły Kraków, a także Lecha Poznań. Tylko w minionym miesiącu o Kolejorzu powstało dokładnie 2480 relacji, co dało klubowi ze stolicy Wielkopolski trzecie miejsce wśród najbardziej medialnych klubów w Lotto Ekstraklasie.

Według raportu przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w prasie w minionym miesiącu pojawiły się 1197 artykuły dotyczące Lecha. Zdecydowana większość jednak, bo aż 1283 materiałów publikowana była w Internecie. Wygenerowany w ten sposób ekwiwalent reklamowy (AVE) - czyli wartość publikacji w pieniądzu - to w przypadku Kolejorza prawie 17 milionów złotych.

W minionym miesiącu ponad 38 procent wszystkich artykułów prasowych o Kolejorzu pochodziło z mediów ogólnopolskich, pozostała część to informacje przekazywane przez dziennikarzy regionalnych. Z kolei na "czołówkach" gazet nazwa klubu pojawiła się 14-krotnie.

MEDIALNOŚĆ BYŁYCH LECHITÓW

O medialności Lecha świadczą również piłkarze grający w przeszłości z kolejowym herbem na piersi. Liderem zestawienia polskich zawodników występujących za granicą już po raz kolejny został były zawodnik Kolejorza, Robert Lewandowski. 27-letni napastnik zdeklasował pozostałych Polaków występujących w czołowych ligach zagranicznych. W minionym miesiącu o byłym snajperze Lecha powstało prawie 1700 publikacji.

W zestawieniu pojawił się również wychowanek poznańskiej Lokomotywy, Karol Linetty. 21-letni pomocnik doczekał się prawie 400 artykułów na swój temat, wyprzedzając m.in. zawodników grających również w Serie A - Wojciecha Szczęsnego oraz Łukasza Skorupskiego.

O BADANIU

"Polska Piłka" to comiesięczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Badanie uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i Bundeslidze.

Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (facebook.com, twitter.com, youtube.com). Badanie "Polska Piłka" prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wzięli pod już ponad 1,3 mln publikacji.

Next matches

Friday

29.11 godz.20:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań

Friday

06.12 godz.20:30
Górnik Zabrze
vs |
Lech Poznań

Recommended

Newsletter

Subscribe

More

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

We use cookie files

We use cookies that are necessary for visitors to our website to take advantage of the services and features available. We also use cookies from third parties, including analytics and advertising cookies. Detailed information is available in "Cookie Policy". In order to change your settings, please use the CHANGE SETTINGS option.

Accept optional cookies

Reject optional cookies

Privacy settings

Required

Necessary cookies enable the correct display of the site and the use of basic functions and services available on the site. Their use does not require the users' consent and they cannot be disabled within the privacy settings.

Advertising

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Analitical

Advertising cookies (including social media files) allow us to present information tailored to users' preferences (based on browsing history and actions taken,advertisements are displayed on the site and on third-party sites). They also allow us to measure the effectiveness of advertising campaigns of KKS Lech Poznań S.A. and our partners.

You can change or withdraw your consent at any time using the settings available in privacy settings.

Save my choices