W meczu rewanżowym III rundy kwalifikacyjnej Ligi Mistrzów Kolejorz i jego dumny sponsor, firma STS, udostępnią miejsce na koszulkach organizacji dobroczynnej. To kibice zdecydują, jaki logotyp znajdzie się przodzie strojów meczowych. Otwarte głosowanie trwa do czwartku włącznie na stronie www.koszulkanabasel.pl.
W meczu rewanżowym III rundy kwalifikacyjnej Ligi Mistrzów Kolejorz i jego dumny sponsor, firma STS, udostępnią miejsce na koszulkach organizacji dobroczynnej. To kibice zdecydują, jaki logotyp znajdzie się przodzie strojów meczowych. Otwarte głosowanie trwa do czwartku włącznie na stronie www.koszulkanabasel.pl.
- STS jest legalnym bukmacherem wspierającym polski sport, a także projekty realizujące szczytne cele. W związku z tym, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, jako spółka respektująca prawo, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach wybranej przez kibiców organizacji. Wierzymy, że dzięki naszej wspólnej inicjatywie przyczynimy się do ich dalszego rozwoju i wesprzemy w realizacji celów. Jednocześnie mamy nadzieję, że w Polsce prawo w zakresie zakładów wzajemnych również będzie przestrzegane, obecnie około 90% rynku online należy do firm działających nielegalnie - powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.
Do akcji zaprosiliśmy Drużynę Szpiku, Fundację RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Głosowanie jest otwarte dla wszystkich internautów, rozpoczęło się we wtorek o 12:00, a zostanie zakończone w czwartek o 23:59. Swój głos każdy kibic może oddać na stronie www.koszulkanabasel.pl. Piłkarze Lecha zagrają w strojach ze wskazanym projektem w rewanżowym meczu z FC Basel, w środę 5 sierpnia. Po spotkaniu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.
To nie pierwsza taka inicjatywa firmy STS. W sezonie 2013/14 bukmacher planował zamieścić logotyp akcji „KolorujeMY” na strojach piłkarzy w meczu z Honka Espoo, jednak UEFA nie wyraziła zgody.
- Mieliśmy do wyboru dwie drogi. Albo zagrać bez logotypu STS na koszulce, albo wspólnie poszukać takiego rozwiązania, które przyczyni się do czegoś dobrego. Zgodnie stwierdziliśmy, że jednorazowe udostępnienie miejsca na trykocie meczowym zwróci uwagę wielu kibiców. Podobnie było kilka lat temu, gdy piłkarze Lecha grali z logotypem akcji "Wygraj Życie". Chcemy jednak, by tym razem w akcję kibice zaangażowali się już na etapie wyboru partnera. Zależy nam na tym, by każdy mógł się utożsamiać z ideą szerzoną przez fundację, której logotyp zaprezentujemy podczas tak ważnego meczu. - podsumował Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Organizacje, których logotyp możne znaleźć się na koszulkach meczowych to:
1. Drużyna Szpiku to grupa wolontariuszy działających bezinteresownie, z potrzeby serca na rzecz osób chorych na nowotwory krwi w szczególności na białaczki. Gotowość niesienia pomocy to nadrzędny cel naszej Drużyny. Wyjątkowość Drużyny Szpiku polega na różnorodności. Wnosimy do niej to, co mamy najpiękniejszego, co umiemy, robimy i lubimy.
Mamy nadzieję, że uda nam się uratować choćby jedno ludzkie życie, a w niejednym sercu rozpalić ogień wiary, że pomoc dla niego na pewno się znajdzie. W szeregach znalazły się osobistości życia publicznego oraz gwiazdy znane ze szklanego ekranu i pierwszych stron gazet. Obok znanych nazwisk ten zespół tworzy cały szereg ludzi, na co dzień anonimowych, a w dniu egzaminu z człowieczeństwa stających ramię w ramię z wielkimi tego świata. Więcej informacji na www.druzynaszpiku.com.pl.
2. Fundacja RAK OFF prowadzi działania mające na celu wsparcie osób onkologicznie chorych. Pomagamy dzieciom, dorosłym oraz ich rodzinom. Oferujemy darmowe porady psychologiczne, psychoterapeutyczne, grupy wsparcia, konsultacje dietetyczne oraz prawne.
Małym pacjentom refundujemy koszty leczenia, rehabilitacji, sprzętu medycznego, transportu do ośrodków medycznych. Wspieramy rodziny chorych zapewniając ubrania, środki czystości, materiały szkolne i papiernicze. Remontujemy mieszkania i przystosowujemy do potrzeb chorych dzieci. Dostarczamy żywność oraz produkty drogeryjne. Uświadamiamy, uczymy i skłaniamy do badań regularnych badań profilaktycznych i większej świadomości społecznej. Więcej informacji na www.rakoff.pl.
3. Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu pozyskuje, bada i przygotowuje krew oraz jej składniki dla szpitali z terenu prawie całego województwa wielkopolskiego. Posiada 13 Oddziałów Terenowych. Centrum posiada również trzy mobilne ambulanse do poboru krwi tzw. krwiobusy, ponadto, organizuje stacjonarne akcje poboru krwi w budynkach różnych instytucji. Opracowuje i wdraża programy edukacyjne, promujące oddawanie krwi. Regularnie przeprowadza zajęcia edukacyjne poświęcone tematyce krwiodawstwa, dawstwa szpiku, szeroko rozumianego bezpieczeństwa w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Prowadzi również Ośrodek Dawców Szpiku, który pozyskuje potencjalnych dawców do Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Dawców Szpiku oraz koordynuje procedury przeszczepu szpiku. Więcej informacji na www.rckik.poznan.pl.
Next matches
Friday
29.11 godz.20:30Friday
06.12 godz.20:30Recommended
Subscribe