Zakończyła się licytacja unikatowych koszulek, w których piłkarze Lecha Poznań wystąpili w meczu rewanżowym z FC Basel. Zebrano 14 207,99 złotych, a najdroższa okazała się koszulka Barrego Douglasa. Pieniądze zostaną przekazane Drużynie Szpiku, której logotyp decyzją kibiców znalazł się na przodzie strojów zawodników Lecha.
Zakończyła się licytacja unikatowych koszulek, w których piłkarze Lecha Poznań wystąpili w meczu rewanżowym z FC Basel. Zebrano 14 207,99 złotych, a najdroższa okazała się koszulka Barrego Douglasa. Pieniądze zostaną przekazane Drużynie Szpiku, której logotyp decyzją kibiców znalazł się na przodzie strojów zawodników Lecha.
Kibice licytowali komplet 20 koszulek meczowych przygotowanych specjalnie na rewanż z FC Basel, które zostały dodatkowo podpisane przez piłkarzy. Aukcje trwały 6 dni, rozpoczęły się we wtorek 11 sierpnia, a zakończyły w poniedziałek 17 sierpnia. Wszystkie stroje zostały wylicytowane łącznie za 14 207 złotych i 99 groszy. Najwyższą wartość osiągnęły koszulki Barrego Duglasa (1 525 złotych), Karola Linettego (1 325 złotych) oraz Gergo Lovrencsicsa (1 009,99 złotych). Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany Fundacji Drużyny Szpiku na realizację celów statutowych.
STS jest zaangażowanym sponsorem, nasza obecność nie ogranicza się wyłącznie do ekspozycji reklamowych. Z myślą o kibicach realizujemy bardzo dużo aktywności, które wykraczają poza podpisane umowy, co już wiele razy udowodniliśmy. Akcja #koszulkanabasel była możliwa dzięki ścisłemu i efektywnemu współdziałaniu STS z Lechem Poznań. Na takiej współpracy zyskuje klub, kibice, a w tym przypadku także wszystkie zaproszone do udziału organizacje dobroczynne - powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.
Cieszę się, że po raz kolejny pokazaliśmy, jak duży potencjał drzemie we współpracy wielu środowisk. W głosowanie udało się zaangażować organizacje charytatywne i kibiców, a na koniec unikatowe koszulki z logotypem Drużyny Szpiku zostały zlicytowane i pozyskane stąd środki wesprą działanie fundacji. Udowadniamy w ten sposób, że razem jesteśmy mocni i dzięki temu możemy wszystko – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.
#koszulkanabasel to wspólna akcja STS oraz Lecha Poznań. W związku z faktem, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, miejsce na koszulkach piłkarzy w rewanżowym meczu z FC Basel udostępnione zostało organizacji dobroczynnej. Kibice w otwartym głosowaniu na stronie www.koszulkanabasel.pl zdecydowali, że na przodzie strojów zawodników Lecha znajdzie się logotyp Drużyny Szpiku, która wyprzedziła Fundację RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. W internetowym głosowaniu wzięło udział 63 482 kibiców.
Next matches
Friday
29.11 godz.20:30Friday
06.12 godz.20:30Recommended
Subscribe