Liga za pasem, pierwsza drużyna gotowa do rozgrywek, wszyscy zacierają już ręce z myślą o niedzieli, a klub zbroi się we współpracę z kolejnymi sponsorami lub przedłużając umowy na nowy okres.
Liga za pasem, pierwsza drużyna gotowa do rozgrywek, wszyscy zacierają już ręce z myślą o niedzieli, a klub zbroi się we współpracę z kolejnymi sponsorami lub przedłużając umowy na nowy okres.
Współpraca po wielkopolsku z najlepszymiLech Poznań jest naturalnym partnerem do współpracy praktycznie dla każdego przedsiębiorcy z Poznania i Wielkopolski.
- Często rozumiemy się z firmami bez konieczności wielogodzinnych debat na temat sposobu funkcjonowania i pomysłu na kooperację - mówi Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży Lecha Poznań. - Jesteśmy stąd, cenimy sobie wartości takie jak pracowitość, punktualność, czy - mówiąc po naszemu - akuratność. Dokładnie tak samo uważają nasi partnerzy. Ale znacznie częściej dyskutujemy po prostu o piłce nożnej - śmieje się.
Dobrymi przykładami wielkopolskiej współpracy jest obecność w Lechu takich marek jak Lech Pils, oraz firm SGB, Fogo, Amica, Sokołów czy INEA. To oczywiście nie wszystko, bo przy Bułgarskiej niemal na stałe zadomowiły się inne regionalne firmy i korporacje, które dopingują Kolejorza z trybun, czy lóż.
Do tego grona na mecz otwarcia 2016 roku dołączy firma kurierska GLS, zresztą też nie bez przyczyny. - Wybraliśmy Kolejorza, ponieważ firma ma swoją siedzibę pod Poznaniem i część pracowników z tego rejonu jest emocjonalnie związana z klubem. Ponadto zależy nam na szerokim zasięgu reklamy, a tak dużą i tak pozytywnie odbieraną w całym kraju promocję może zagwarantować nam współpraca właśnie z mistrzem Polski - mówi Tomasz Kroll, Region Manager GLS Poland & Ireland.
Na czym będzie polegała współpraca ze znanym spedytorem podczas spotkania Lech Poznań - Termalica Bruk-Bet Nieciecza? - To akurat niespodzianka, ale niewątpliwie pozostanie w pamięci niejednego kibica - zdradza Region Manager GLS Poland & Ireland.
Międzynarodowe wsparcie od LyonessW minionym tygodniu trzyletnią umowę sponsorką z Kolejorzem podpisała firma Lyoness, która przygotowała specjalny program dla kibiców Poznańskiej Lokomotywy. Jego szczegóły zostaną przedstawione w piątek podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej. Co ważne, współpraca nie obejmuje wyłącznie działań reklamowych. Nowy sponsor zainwestuje bowiem również w Akademię Lecha.
- Dzięki funkcjonowaniu projektu, Lyoness przekaże na klubową Akademię 1% z każdej wykonanej transakcji w jego ramach. Szkolenie młodzieży to jedno z fundamentalnych zadań Klubu, a nasza akademia już teraz cieszy się opinią najlepszej w Polsce. Dla nas to powód do dumy, że zauważają to również sponsorzy, którzy doceniają i chętnie angażują się w akcje wspierające właśnie ten element naszej pracy - przyznaje Jan Wojciak.
Nowe umowy dobrych znajomychOstatnie miesiące to okres wytężonej pracy zespołu z Działu Sprzedaży, której efekty będzie można zauważyć podczas meczów rundy wiosennej oraz w kolejnych miesiącach. Stały kontakt z partnerami klubu i ich zadowolenie z dotychczasowej współpracy owocuje, choć…
- Od dłuższego czasu zastanawiamy się jak sprawić, by w 90 minutach meczu zmieścić znacznie więcej reklam na naszych nośnikach - kontynuuje Wojciak. - Wypełniliśmy ponad program, bo o doliczony czas meczu, cały przewidziany czas emisji na bandach LED. To, co sędzia doliczy, trafiło już do sponsora strategicznego, czyli STS. Najlepiej, gdyby mecz miał ze 100 minut!
Dabex, czyli wiodący producent parkietów i drewnianych podłóg w całej Europie, już na pięć miesięcy przed wygaśnięciem umowy przedłużył ją. To oznacza, że sektor rodzinny w kolejnym sezonie nadal będzie sponsorowany przez markę. - Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z klubem i z efektów jakie ona przynosi. Widzimy, że świadomość naszej marki znacząco wzrosła - mówi Natalia Werno, Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Dąbex. O wspólnych projektach będziemy informować na bieżąco.
Z Kolejorzem na dłużej związała się także galeria handlowa Poznań City Center, która jest partnerem mistrzów Polski już od prawie dwóch lat. Najbliższa współpraca promocyjna skierowana będzie głównie dla młodzieży. Efekty pracy widoczne będą już 6 marca podczas meczu Lecha Poznań z Cracovią. Poznań City Center zostało bowiem sponsorem akcji „Gimnazjaliści na Kolejorza” i wspólnie z nami postara się pobić rekord uczniów obecnych tego dnia na INEA Stadionie!
- Jeszcze niedawno razem z kibicami w PCC zbieraliśmy dary dla kresowiaków, a już niebawem nie zabraknie wspólnych działań przy okazji celebracji 94. rocznicy powstania klubu - zdradza kierownik Działu Sprzedaży.
Next matches
Friday
31.01 godz.20:30Saturday
08.02 godz.00:00Recommended
Subscribe