Przed kilkoma dniami zawodnicy Lecha Poznań - Filip Bednarek oraz Kornel Lisman odwiedzili oddział "Uśmiechniętych Wiewiórek" z Przedszkola nr 196. Nasi piłkarze, wspólnie z trenerem Lech Future, przeprowadzili tam krótkie zajęcia sportowe. Jest to początek współpracy pomiędzy Kolejorzem a placówką, która mieści się w historycznym budynku przy ul. 28 czerwca 1956.
Przed dwoma dniami Lech Poznań świętował swoje 103. urodziny. Jest to więc idealny czas na to, by powspominać trochę dzieje Kolejorza, ale pomyśleć również o przyszłości. Właśnie z tej okazji, by połączyć to, co było z tym, co dopiero przed nami jako klub - w ostatnich dniach - nawiązaliśmy współpracę z oddziałem "Uśmiechniętych Wiewiórek" z Przedszkola nr 196.
Dlaczego właśnie z tą placówką? - Ponieważ przedszkole to mieści się w historycznej lokalizacji, na poznańskim Dębcu, gdzie toczyło się przez wiele lat życie zespołu, który był protoplastą dzisiejszego Lecha - wyjaśnia Wojciech Terpiłowski, kierownik marketingu wizerunkowego Kolejorza.
Spotkanie założycielskie Lutni Dębiec odbyło się bowiem w restauracji Tritta, w budynku, który do dziś stoi u zbiegu ulic Opolskiej oraz 28 czerwca 1956. I to właśnie tam swój oddział mają "Uśmiechnięte Wiewiórki", które odwiedziliśmy razem z dwoma zawodnikami Lecha Poznań - Filipem Bednarkiem i Kornelem Lismanem oraz trenerem Lech Future.
- Przeprowadziliśmy tam zajęcia sportowe dla jednej z grup. Przedszkolaki świetnie przygotowały się na naszą wizytę, ponieważ nie tylko aktywnie uczestniczyły w zajęciach, ale odśpiewały hymn Kolejorza czy ozdobiły swoją salę niebiesko-białymi akcentami - mówi Terpiłowski.
Najmłodsi mieli też okazję porozmawiać z naszymi zawodnikami podczas sesji Q&A, a obie strony jednogłośnie uznały, że było to naprawdę fajne popołudnie.
- Misją Lecha Poznań jest zaszczepienie miłości do aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, dlatego naturalnym wyborem było dla nas nawiązanie współpracy z przedszkolem, które poprzez swoją lokalizację łączy nas historycznie, a przyszłościowo pozwoli wychować nowe pokolenia kibiców Kolejorza - dodaje kierownik marketingu wizerunkowego Lecha.
Zapisz się do newslettera