Kibice Lecha Poznań wielokrotnie pokazywali, że są z klubem nawet w najtrudniejszych chwilach. I tym razem - pomimo sytuacji, która odcisnęła swoje piętno na życiu nas wszystkich - postanowili go wspomóc, inwestując w przyszłość. Warto również podkreslić, że akcja #wGóręSerca cieszy się popularnością wśród osób związanych z piłką nożną.
Sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19 sparaliżowała świat sportu oraz wszystkie sektory naszego życia. Świadomi powagi okoliczności oraz nowych wyzwań nie chcieliśmy się do Ciebie zwracać z prośbą o zwykły datek, a coś, z czego sam będziesz mógł czerpać korzyści w przyszłości. Stąd pomysł na akcję #wGóręSerca, która szybko zyskała popularność wśród kibiców oraz uznanie w oczach osób związanych z piłką nożną.
Dbając o Ciebie, Twoje finanse, podkreślając, że jesteś naszym partnerem, poprosiliśmy Cię o tzw. "pożyczkę na wysoki procent". Co bowiem oznacza wsparcie Lecha i uczestnictwo w akcji #wGóręSerca? Zdublowanej każdej kwoty (minimum 20 złotych) wpłaconej przez Ciebie, którą będziesz mógł wykorzystać wraz z rozpoczęciem nowego sezonu na zakup biletów lub karnetu.
Dzięki wsparciu 2431 osób udało się zebrać blisko 250 000 złotych*! 10 procent podanej sumy to kwota płynąca z zakupu koszulki meczowej #98Lecha.
- Bardzo doceniamy wsparcie, które nam okazujecie. To pokazuje, że Lech Poznań jest rodzinnym klubem. Zrobimy wszystko, aby wam to wynagrodzić, gdy tylko wrócimy na boisko. Mamy nadzieję, że dostarczymy wam wielu powodów do dumy - mówi kapitan Kolejorza, Thomas Rogne.
Setki wpisów, a także dziesiątki publikacji sprawiły, że inicjatywa pracowników Lecha Poznań jest jednym z najczęściej poruszanych tematów w mediach społecznościowych. W tym trudnym momencie dawny klub postanowili wspomóc również wychowankowie, których do niedawna mogliśmy oglądać na boiskach ekstraklasy. Znaleźli się wśród nich Dawid Kownacki, Karol Linetty oraz Jan Bednarek, a chęć pomocy zapowiadają kolejne osoby związane z Kolejorzem.
Akcja @LechPoznan #wGóręSerca póki co największą i kompleksową aktywacją kibiców w pomoc dla swojego klubu????????. Dedykowana www, dobre medialne opakowanie i skuteczny viral wśród społeczności. Brawa!???? Fajnie jeśli na koniec powstanie transparentne podsumowanie. #marketingsportowy
— Karol Kuśka (@karolkuska) April 18, 2020
Wczoraj porozumienie ze wszystkimi piłkarzami @LechPoznan, dziś akcja #wGóręSerca - wpłacasz 100 złotych teraz, a dla wiernych fanów „Kolejorza” zostanie to zdublowane do wykorzystania w nowym sezonie ???? kryzysem też trzeba umieć zarządzać ????@PrawdaFutbolu #prawdafutbolu https://t.co/6ZLEldESJA
— Roman Kołtoń (@KoltonRoman) April 17, 2020
Lokomotive Lipsk sprzedał 125 tys. biletów na mecz, którego nigdy nie będzie. Niech czują już poznański oddech na plecach, bo My teraz wspieramy Kolejorza! #wGoreSerca https://t.co/6jGXJMsRqL
— Jan Mazurczak (@jMazurczak) April 18, 2020
Nie zawsze we wszystkim się zgadzaliśmy,czasem było lepiej, czasem gorzej jak to w 14-letnim związku ????Ale to z @LechPoznan „wypłynąłem” na piłkarskie wody i teraz skoro on jest w potrzebie to skromnie bo skromnie, ale też chciałem dołożyć swoją cegiełkę #wgoreserca na zdrowie???? pic.twitter.com/SJxdh1qVH8
— Patryk Kniat (@patryk_kniat) April 18, 2020
Przyznam, że pomysł Lecha z akcją #wGóręSerca i wzięciem u kibiców pożyczki na wysoki procent mnie urzekł. Dobrze pomyślane https://t.co/L3vWdOVEbS
— Maciej Sypuła (@MaciejSypula) April 17, 2020
* - dane aktualne na godzinę publikacji tekstu
Zapisz się do newslettera