- Przygotowaliśmy specjalną akcję, która pomoże wprowadzić produkt na rynek. Wiemy, że Energia Lecha jest produktem dobrej jakości, po który chętnie sięgają kibice. Grupa Żywiec jest największym dystrybutorem w Europie środkowo-wschodniej i postanowiliśmy, wykorzystać tę siłę.
- Decydując się na produkcję Energii Lecha wiedzieliśmy, że musimy stworzyć dobry produkt, który będzie atrakcyjny cenowo, ale zdawaliśmy sobie sprawę, że musimy zadbać również o odpowiednią dystrybucję. Początkowo robiliśmy to sami, ale prowadziliśmy również rozmowy z Warką nad wykorzystaniem potencjału Żywiec Dystrybucja. Zaowocowało to podpisaniem umowy dotyczącej dystrybucji produktu. Dzięki temu Energia Lecha, będzie dostępna wszędzie tam, gdzie byśmy tego chcieli - mówi Dyrektor Marketingu Lecha, Michał Lipczyński.
- Współpracujemy z Warką już ponad dwa lata. Warka jest dla nas bardzo ważna, bo przecież jest sponsorem strategicznym klubu. Obie strony bez wątpienia są bardzo zadowolone z dotychczasowej współpracy. Wspólnie organizujemy szereg akcji dla kibiców i właśnie startujemy z kolejnymi. Dalej mamy zamiar wzmacniać wizerunek Warki, która bardzo dobrze wkomponowała się w Wielkopolsce i wyparła produkt dotychczas kojarzony z naszym regionem - mówi wiceprezes KKS Lecha Poznań, Arkadiusz Kasprzak.
Zapisz się do newslettera