STS, największy legalny bukmacher, rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej.
STS, największy legalny bukmacher, rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jej start zainauguruje emisja spotu przed pierwszym meczem Polski w eliminacji do UEFA EURO 2016™. Działania będą prowadzone w telewizji oraz Internecie. To już druga kampania informacyjna STS prowadzona z wykorzystaniem telewizji, poprzednia dotyczyła sponsoringu strategicznego drużyny KKS Lech Poznań.
STS wspiera polską piłkę nożną jako oficjalny partner reprezentacji Polski od sierpnia 2014 roku. Warunki współpracy zakładają m.in. użycie logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych oraz informowanie o sponsorowaniu w mediach. Mecze kwalifikacyjne do UEFA EURO 2016™ zostały wybrane na start kampanii.
Pierwsza emisja spotu w telewizji będzie miała miejsce przed meczem reprezentacji Polski z Gibraltarem, 7 września. Spot zobaczymy również przy kolejnych meczach kadry w tym roku: Polska-Niemcy (11 października) oraz Polska-Szkocja (14 października). Materiał będzie także emitowany przy innych transmisjach sportowych wydarzeń na żywo we wrześniu i w październiku. Kampanii telewizyjnej na kanałach Telewizji Polskiej, grupy TVN Media oraz Polsat Media towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale.
Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest jedynym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.
Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot stworzyła agencja Lunar Six.
Zapisz się do newslettera