W połowie października producent zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych urządzeń ogrodniczych - marka STIGA - rozpoczął współpracę sponsorską z Lechem Poznań. Umowa między Kolejorzem a jego nowym Sponsorem Technicznym została podpisana na okres dwóch sezonów.
Podpisanie kontraktu sponsorskiego z Lechem Poznań to niewątpliwie ważne wydarzenie w historii marki STIGA. Kolejorz to duma Wielkopolski - klub o blisko 100-letniej tradycji z wieloma sukcesami na koncie. Obie marki łączy już kilkunastoletnia relacja, która do tej pory była widoczna m.in. we wspólnych działaniach reklamowych i promocyjnych. Bez wątpienia wpływ na przyjazne relacje z klubem ma także fakt, iż siedziba STIGA Polska znajduje się w podpoznańskim Baranowie.
- Sport zawsze był bliski naszemu sercu - chętnie i często decydujemy się na kooperację z przedstawicielami drużyn sportowych. Tym bardziej cieszy nas pogłębiona współpraca z kochanym przez kibiców klubem piłkarskim. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i portfolio urządzeń wspomoże tak wielki, i utytułowany klub z długą tradycją. Lech Poznań, podobnie jak STIGA, zawsze aspiruje do największych sukcesów, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć piłkarską dumę Wielkopolski w tak dużej skali. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty dla obydwu stron - mówi Łukasz Grzankowski, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.
Na mocy podpisanej umowy firma STIGA zyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Technicznego Lecha Poznań. Logo marki będzie widoczne w przestrzeniach Stadionu Poznań, a także w klubowych kanałach komunikacji.
- Marka STIGA powstała w 1934 roku, czyli dwanaście lat po założeniu Lecha Poznań, więc tak jak my, jest marką z długą historią oraz tradycją - mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Kolejorza. - Bardzo cieszymy się, że teraz, w tym wyjątkowym dla nas sezonie, jeszcze bardziej zacieśniamy dotychczasową współpracę i wierzymy, że wspólnie napiszemy nową kartę naszej historii - dodaje.
Warto zaznaczyć, że współpraca z Kolejorzem, to nie pierwsza styczność STIGA ze światem sportu. Firma już wcześniej włączała się w akcje promocyjne dużych i utytułowanych klubów sportowych. Od 2020 roku marka STIGA współpracuje z wielokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata - Kamilem Stochem.
Firma STIGA, posiadająca ponad 100-letnią historię, od dawna swoje działania koncentruje na innowacyjnych rozwiązaniach i rozwoju technologicznym, a od kilku lat bliska firmie jest także troska o środowisko, zdrowie i nasze wspólne dobro. Dzięki zrównoważonemu rozwojowi STIGA oferuje w ramach jednej platformy zasilania akumulatorowego ePower, najszerszą na rynku gamę urządzeń ogrodowych, które są odpowiedzią na coraz wyższe wymagania klientów. Są nowoczesne, przyjazne, a dzięki klasyfikacji na 3 grupy produktowe: Essential, Experience i Expert, każdy ogrodnik z łatwością znajdzie idealne dla siebie urządzenie. Pomagamy naszym klientom pielęgnować ich ogrody, bo wiele ogrodów tworzy ten jeden wielki – naszą planetę
STIGA to globalna marka najwyższej jakości nowoczesnych urządzeń ogrodniczych o szwedzkich korzeniach i ponad stuletniej tradycji, obecna w 70 krajach na świecie. Nasze urządzenia wyróżnia wytrzymałość i komfort użytkowania, które pozwalają na osiąganie wymarzonych rezultatów każdemu pasjonatowi ogrodnictwa - zarówno zupełnie początkującemu, jak i najbardziej zaawansowanemu. Naszym celem jest maksymalne ułatwienie użytkownikom wykonywania wszelkich założonych prac, by przynosiły im one satysfakcję, radość i oczekiwane efekty. Rozwijamy się odpowiedzialnie i dzięki nowoczesnej technice dążymy do minimalizacji negatywnego wpływu naszych urządzeń na otoczenie, tak by ogród tworzony przy użyciu urządzeń STIGA był pięknym, zadbanym i zdrowym miejscem, w którym spędzanie czasu z bliskimi będzie czystą przyjemnością.
Więcej informacji o firmie STIGA na www.stiga.pl.
Zapisz się do newslettera