Wraz z piłkarzami, którzy stoją już w blokach startowych, by rozpocząć walkę o ligowe punkty, do gry wkraczają kibice - managerowie zespołów w Fantasy Ekstraklasa. Można już dołączać do największego tego typu konkursu w Polsce, prowadzonego po raz pierwszy przez Ekstraklasę S.A.
Pierwsza edycja Fantasy Ekstraklasy zakończyła się wraz z ostatnim grudniowym meczem na ekstraklasowych boiskach. By wziąć udział w grze łącznie zarejestrowało się ponad 55 tysięcy użytkowników, którzy stworzyli 68 100 drużyn. Sukces projektu uzupełniają bardzo dobre statystyki odsłon strony. 230 tysięcy unikalnych użytkowników, ponad 24 mln odsłon są dowodem na popularność największej ekstraklasowej gry w Polsce. Już teraz zachęcamy do wzięcia udziału w drugiej edycji Fantasy Ekstraklasa. To wspaniała okazja zmierzenia się z kibicami, kolegami oraz najlepszymi dziennikarzami w Polsce.
Fantasy Ekstraklasa co roku wspierana jest przez popularnych dziennikarzy sportowych, którzy publikując składy swoich drużyn na Twitterze, zachęcają nowych użytkowników do rejestracji. Użytkowników przyciągają nie tylko rozgrywki, przyjacielska rywalizacja, ale również walka o jak najlepszą lokatę, która pozwala na wygrywanie atrakcyjnych nagród. Najlepszy gracz w klasyfikacji generalnej otrzyma zegarek Aztorin Ekstraklasa, gry Football Manager i EA Sports FIFA 20 oraz podwójne zaproszenie na Galę Ekstraklasy. Osoba z drugiego miejsca zdobędzie oficjalną piłkę meczową, grę Football Manager oraz pojedyncze zaproszenie na Galę Ekstraklasy, natomiast dla użytkownika z trzeciej lokaty przewidziana jest oficjalna piłka meczowa i gra Football Manager.
Ponadto dla wygranych 16 klasyfikacji klubowych przewidziano oryginalne koszulki meczowe klubów wraz z podpisem wybranego piłkarza drużyny. Piłki meczowe, zestawy gadżetów i gry piłkarskie przyznawane są również zwycięzcom klasyfikacji miesięcznych, dla użytkowników na podium turnieju Ekstraklasa CUP oraz wygranym pucharu Fantasy.
Odświeżona formuła gry jest idealnym punktem dla potencjalnych nowych partnerów Ekstraklasy. Oprócz wysokich wyników odsłon, mogą oni liczyć również na efektowne kampanie promujące własne produkty. Dołączyć do gry można tutaj >>>
Zapisz się do newslettera