2022-09-16 08:42 Lech Poznań

Spotkajmy się #NaStadionie

Wykreowanie mody na kibicowanie na stadionach najpopularniejszej polskiej ligi – taki cel przyświeca twórcom nowej kampanii promocyjnej przygotowanej przez Ekstraklasę. To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek – obejmująca silną kampanię digital, jak i telewizję. 

Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy z różnych powodów nie chodzą na stadiony. Wciąż jednak mają silną potrzebę poznawania otaczającego ich świata i gromadzenia nowych doświadczeń. Dlatego Ekstraklasa zachęca ich do spotkania się #NaStadionie z kumplami i przekonania, jak bogatym doświadczeniem może być ligowy mecz z przyjaciółmi.

W spocie rozpoczynającym kampanię możemy usłyszeć popularnego rapera, a poza sceną także kibica, Oskara z duetu PRO8L3M. Kampania jest wynikiem pracy profesjonalnych zespołów koncepcyjnych, złożonych z przedstawicieli klubów, sponsorów, mediów oraz nadawców emocjonującego kontentu sportowego - przy wsparciu uznanych agencji: Deloitte (strategia), ThinkEco (warsztaty) oraz GONG (realizacja). Projekt ze strony Ekstraklasy prowadzony jest przez zespół marketingowy kierowany przez Marcina Mikuckiego (Dyrektora Marketingu) oraz Katarzynę Napiórkowską (Managera ds. Strategii).

- To wielkie wydarzenie dla budowania wartości naszych rozgrywek jako marki. Zależało nam na tym, żeby przygotować kampanię, która jest prawdziwa i szczera. Która pokazuje, co stadiony klubów Ekstraklasy mają do zaoferowania nowym kibicom, bo to właśnie oni są najważniejsi w naszej kampanii. Dla nich grają piłkarze, dla nich powstają stadiony i to oni tworzą niepowtarzalną atmosferę. Chcieliśmy pokazać, że mecz piłkarski widziany na żywo to doskonałe okoliczności, by spotkać się z kumplami. Do realizacji spotu wybraliśmy najlepszych twórców i profesjonalistów, w tym doskonałego reżysera, którym jest Tomasz Knittel. Barwy w spocie dodaje głos charyzmatycznego rapera, Oskara. Wspólnie z agencją GONG konsekwentnie szliśmy drogą przygotowanej jeszcze przed pandemią strategii, dostosowując ją do dzisiejszych realiów. Jestem pod wrażeniem pracy wszystkich osób, które brały udział w tym projekcie. Mam nadzieję, że nasz spot przypadnie do gustu zarówno ludziom zainteresowanym sportem, jak i tym, którzy do tej pory nie brali pod uwagę wyjścia ze znajomymi na stadion w ramach rozrywki - mówi Marcin Mikucki.

Głównym celem strategii i jej realizacji jest umiejętne pobudzenie, a następnie kreowanie mody na kibicowanie - doceniając kibiców i atmosferę, jaką tworzą. Ekstraklasa chce pokazać, że mecz piłkarski obejrzany na stadionie jest dobrą alternatywą dla innych dostępnych form spędzania wolnego czasu i zabawy. W komunikacji podkreślone są przede wszystkim walory emocjonalne doświadczania meczu na żywo i dodatkowe, bardzo ważne emocjonalne benefity, którymi są właśnie spotkania z przyjaciółmi. Cytując Oskara występującego w roli lektora: "Ale wynik to nie wszystko. Na stadionie liczy się coś jeszcze. Twoi ludzie się liczą. Bo tutaj nie liczą się tylko gole, ale wspólne chwile. Spotkajmy się na Twoim stadionie".

Kampania budowana wokół spotu, oprócz promocji w kanałach własnych Ekstraklasy oraz klubów, będzie podzielona na dwa etapy. Pierwszy w okresie od września do listopada – z działaniami na YouTube, Facebooku, Tiktoku oraz w mediach internetowych - jest nastawiony na promocję Ekstraklasy jako całości. Natomiast wiosną wystartuje druga część kampanii targetowana pod każdy z ligowych klubów.

Następne mecze

Piątek 29.11 godz.20:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań
Piątek 06.12 godz.20:30
Górnik Zabrze
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory