2010-03-18 00:00 krzyż

s.Oliver sponsorem generalnym Lecha Poznań

s.Oliver - międzynarodowa korporacja odzieżowa została Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Dziś w hotelu Sheraton doszło do oficjalnego podpisania umowy.

Międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver została oficjalnym Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Logo marki pojawi się na koszulkach zawodników Kolejorza. Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywała do lipca 2012 roku - Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprzez sponsoring wspierać jedną z najlepszych drużyn piłkarskich w kraju. Lech Poznań to zespół z wielkim potencjałem - mówi Janusz Botorek, prezes s.Oliver Polska - Siedzibą naszej firmy jest Poznań, co wiąże nas mocno z tym miastem i klubem.

- Naszą strategią, którą realizujemy od niemal czterech lat, jest współpraca ze sponsorami, która pozwala nam pozyskać fundusze na wzmacnianie pierwszego zespołu. Cieszymy, że już od dziś Lech Poznań ma nowego Sponsora Generalnego, firmę s.Oliver. Jesteśmy przekonani, że umowa sponsorska przyniesie korzyści obu stronom - mówi Andrzej Kadziński, Prezes Zarządu KKS Lech Poznań.

- Polska to dla s.Oliver ważny rynek - tłumaczy Janusz Botorek - Dzięki zaangażowaniu w sponsoring jednej z najlepszych drużyn w Polsce, spodziewamy się istotnego wzrostu rozpoznawalności naszej marki w kraju. Sponsoring klubu piłkarskiego daje przedsiębiorstwu możliwość prezentowania się w różnorodny sposób.
Już podczas następnego meczu logo s.Oliver będzie ozdabiać koszulki piłkarzy. Ponadto, logotyp będzie eksponowany na całym stadionie: na bandach, na ławkach rezerwowych, na tak zwanych Cam Carpets , czyli dywanach obok obydwu bramek, na autobusie drużyny, na wszystkich ważnych materiałach drukowanych klubu oraz na stroju trenerów czy przedstawicieli sztabu medycznego.

s.Oliver od momentu wejścia na rynek w Polsce w 2006 r. kontynuuje swoją precyzyjną strategię ekspansji. W największych miastach Polski otwierane są sklepy flagowe marki. Aktualnie, s.Oliver ma w Polsce 12 własnych sklepów, m.in. w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Jeszcze w tym roku zostanie otwarty kolejny salon w Katowicach, planowane są także następne otwarcia - Naszym celem jest obecność, we wszystkich polskich metropoliach - mówi Janusz Botorek.

s.Oliver to jedna z najbardziej ekspansywnych firm w Europie, odnosząca sukcesy w branży mody i lifestyle'u. Firmę założył Bernd Freier w 1969 roku w niemieckim mieście Würzburg. Główna siedziba przedsiębiorstwa do dzisiaj znajduje się we frankońskim Rottendorfie. Obecnie s.Oliver zatrudnia ponad 6.000 pracowników na całym świecie. Sieć sprzedaży s.Oliver to 173 własne sklepy, 400 sklepów franczyzowych, 1.991 tzw. Shop-in-Shops oraz obecność na ponad 2.507 powierzchniach sklepowych. Obrót międzynarodowej grupy s.Oliver wynosi 1,11 miliardów euro (2008 r.). s.Oliver już w przeszłości wspierał, w formie sponsoringu, różne aktywności sportowe. Od 1997 do 2000 r. firma była głównym sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussia Dortmund BVB.

 

                   

 

Następne mecze

Sobota 23.11 godz.17:30
Lech Poznań
vs |
GKS Katowice
Piątek 29.11 godz.20:30
Piast Gliwice
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory