Wielkimi krokami zbliża się powrót kibiców na piłkarskie stadiony. Będzie to możliwe od 19 czerwca, co zostało w piątek oficjalnie potwierdzone rozporządzeniem Rady Ministrów opublikowanym w Dzienniku Ustaw. W Lechu Poznań już od kilkunastu dni trwają intensywne przygotowania do wdrożenia procedury umożliwiającej pojawienie się fanów na trybunach. Wszystko wskazuje na to, że przy Bułgarskiej będą mogły pojawić się 10 402 osoby.
O szczegółach dystrybucji wejściówek i pierwszeństwie w ich nabywaniu poinformujemy w osobnym komunikacie. - Dokładny plan mamy już właściwie opracowany. Wiadomo, że będziemy chcieli przede wszystkim uhonorować karnetowiczów, czyli kibiców, którzy regularnie pojawiają się na naszych meczach. Szczegóły jednak przedstawimy w najbliższych dniach, natomiast na razie staramy się wygospodarować jak najwięcej miejsca na poszczególnych sektorach dla naszych kibiców - mówi rzecznik prasowy Kolejorza, Maciej Henszel.
Przypomnijmy bowiem, że rządowe rozporządzenie zakłada, że kluby będą mogły "wpuścić publiczność na co czwarte miejsce na widowni, w rzędach naprzemiennie, z tym że nie więcej niż 25 procent liczby miejsc przewidzianych dla publiczności". Do czasu zajęcia swojego miejsca na stadionie oraz w czasie poruszania się po obiekcie, kibiców obowiązuje nakaz zasłaniania ust oraz nosa. Nie będzie prowadzona tradycyjna sprzedaż biletów, ich zakup możliwy będzie tylko przez internet.
Na Stadionie Poznań staramy się wygospodarować jak najwięcej miejsca dla naszych fanów. Ogromne wsparcie otrzymaliśmy tutaj od naszych sponsorów, na czele ze strategicznym, AFORTI. - GRUPA AFORTI od zawsze jest blisko z kibicami i dbając o ich komfort, bezpieczeństwo oraz przede wszystkim możliwość kibicowania swoim ulubieńcom z perspektywy trybun udostępniła swoją powierzchnię reklamową znajdującą się podczas każdego spotkania na IV trybunie - przyznaje Jan Wojciak, szef działu sprzedaży w Lechu.
Sektorówka AFORTI zostanie podwinięta, żeby w ten sposób odsłonić krzesełka, które będą mogli zająć kibice. Z kolei z III trybuny zniknie większość reklam wielkopowierzchniowych, które pozwalały klubowi na zarobek w okresie, kiedy stadiony były zamknięte dla publiczności. Wszystkie te działania mają sprawić, że przy Bułgarskiej będą mogły pojawić się 10 402 osoby, co stanowi 25 proc. pojemności obiektu.
Zapisz się do newslettera