Za nami kolejny rok współpracy z tymi, dzięki którym codzienne funkcjonowanie klubu, walka o realizację celów, dawanie kibicom emocji i powodów do dumy jest możliwe. Razem z nami byli wieloletni już sponsorzy i partnerzy, a także ci, którzy dołączyli do Rodziny Kolejorza w ciągu ostatnich miesięcy. Dziękujemy Wam za to!
Szczególne słowa podziękowania należą się zakładom bukmacherskim STS i marce Lech Pils, odpowiednio sponsorowi strategicznemu i sponsorowi głównemu. Warta podkreślenia jest też kontynuowana, wieloletnia i wzorowo układająca się współpraca z wielkopolską firmą INEA, która jest nie tylko sponsorem klubu, ale i nazwy stadionu.
W 2016 roku poszerzyło się grono sponsorów premium. Do firm Amica, Fogo, Rohlig Suuus i WTK dołączyły Aforti i Lyoness. Byli z nami też Domcar, Grand Royal Hotel i Hellmann, a w sponsoring sektora rodzinnego bardzo zaangażował się Dąbex.
Warto podkreślić też znakomicie układającą się współpracę z kluczowymi klientami biznesowymi Kolejorza, firmie Kantor Gold, grupie SGB, marce Coca-Cola, firmie Amazon i galerii Avenida. Codzienne funkcjonowanie klubu jest znacznie łatwiejsze dzięki poznańskim partnerom, którzy są z Lechem od wielu lat, tj. firmie JTC i klinice Rehasport.
Przy powyższej grupie warto wymienić też patronów medialnych klubu, którzy wspierają działania komunikacyjne Lecha Poznań i pomagają nam regularnie informować kibiców o prowadzonych przez nas inicjatywach. To Radio Merkury, Radio ESKA, Multikino oraz Głos Wielkopolski, który we wrześniu ponownie dołączył do tego grona.
Zapisz się do newslettera