W najbliższy czwartek zaprezentujemy nowy logotyp, który został wybrany do akcji #KoszulkanaBasel. W obecnym sezonie to już druga okazja, by Lech i STS wsparły ważną organizację lub projekt charytatywny. Kolejorz ponownie wylatuje do Szwajcarii, gdzie zmierzy się z FC Basel.
W najbliższy czwartek zaprezentujemy nowy logotyp, który został wybrany do akcji #KoszulkanaBasel. W obecnym sezonie to już druga okazja, by Lech i STS wsparły ważną organizację lub projekt charytatywny. Kolejorz ponownie wylatuje do Szwajcarii, gdzie zmierzy się z FC Basel.
W związku z zakazem reklamowania firm bukmacherskich w Szwajcarii, STS w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnił swoje miejsce na koszulkach meczowych na rzecz wybranej organizacji charytatywnej. 1 października lechici ponownie zaprezentują się w unikatowych koszulkach, które po spotkaniu zostaną zlicytowane, a zebrany dochód wspomoże wybraną instytucję dobroczynną.
Oficjalna prezentacja trykotów meczowych, w których Kolejorz wystąpi w Bazylei została zaplanowana na najbliższy czwartek, godzinę 12:00 i zostanie przeprowadzona na stronie www.koszulkanabasel.pl. Tydzień później o 19:00 Lech zagra z mistrzami Szwajcarii mecz 2. kolejki fazy grupowej Ligi Europy.
W czasie poprzedniego spotkania rozegranego w Bazylei lechici wystąpili z logo Drużyny Szpiku. Akcja zorganizowana wspólne ze sponsorem, firmą STS, przyniosła wymierne korzyści dla organizacji prowadzonej przez prezes Dorotę Raczkiewicz. Po starciu eliminacji do LM koszulki zostały zlicytowane, a kwota zebranych 14 207,99 zł została symbolicznie przekazana w przerwie meczu Lech - Videoton.
Zapisz się do newslettera