- Kiedy 17 maja 2007 roku uruchamialiśmy LechTV zdawaliśmy sobie sprawę, że będziemy ten projekt w przyszłości modyfikować. Podjęliśmy decyzję, że stworzymy klubową telewizję sami. Przez te pół roku każdy z nas wiele się nauczył, bardzo pomogły nam uwagi zgłaszane przez użytkowników portalu. Dziś oddajemy efekt naszej wielotygodniowej pracy. Jesteśmy po wstępnych rozmowach z Microsoft i jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy technologię Silver Light, którą planujemy wspólnie rozwijać. Podniesiona została jakość materiałów, które swobodnie można oglądać na pełnym ekranie. Nastawiamy się na interaktywność i zaangażowanie kibiców w projekt, gdyż LechTV została stworzona z myślą o kibicach i to dla nich każdego dnia staramy się być lepsi - powiedział Piotr Matecki, koordynator projektu LechTV.
- Przez ostatnie miesiące badaliśmy oczekiwania kibiców, uczyliśmy się na błędach, bo telewizja internetowa to większe wyzwanie od tradycyjnej TV. Tu liczy się bezpośrednia komunikacja z odbiorcami i regularne dostosowanie tematyki materiałów do ich oczekiwań. Analizowaliśmy również funkcjonalność strony stąd zupełnie nowy serwis. Największym wyzwanie dla redakcji było również ułożenie relacji zarówno z kibicami, jak i działem sportu. Nie było łatwo, ale nawzajem się docieramy - powiedział Dariusz Kozelan, redaktor LechTV Online.
Zmieniono również wizualizację LechTV wprowadzając nowe logo oraz estetyczny wygląd strony. W ciągu niespełnia 7 miesięcy LechTV obejrzało ponad 280 000 niezależnych użytkowników. Dzienna wizytacja kształtuje się na poziomie 7-10 tys. Największą oglądalnością cieszy się program "Babskim okiem" prowadzony przez II Wice Miss Świata Katarzynę Borowicz oraz skróty z meczów i analizy przedmeczowe. W telewizji najpopularniejszego klubu w Wielkopolsce pracują na co dzień 4 osoby, a kolejne 6 współpracuje przy tworzeniu programów tematycznych. Redakcja LechTV już zapowiedziała nabór chętnych osób do współpracy zwłaszcza w zakresie nagrywania i montażu materiałów.
Partnerami projektu LechTV są: TK 3, mapamedia, Insys oraz My Music.
Zapisz się do newslettera