2007-12-07 00:00 krzyż

Nowa odsłona LechTV

To już dziś uruchomiona została zupełnie nowa pod względem wyglądu, jak również wykorzystanej technologii strona LechTV Online. Stworzono ładniejszą, a co najważniejsze bardziej funkcjonalną wersję, dzięki której użytkownicy będą mogli z większą precyzją znajdować interesujące ich informacje i czerpać więcej przyjemności ze spędzania czasu z pierwszą telewizją klubu sportowego w Polsce.
Projekt jest również innowacyjny pod kątem technologicznym. Po raz pierwszy w Polsce wdrożono najnowszy produkt firmy Microsoft - Silver Light. Materiały nagrywane są wysokiej klasy kamerami HDV. Podniesiona została jakość obrazu, jak i jego wielkość.

- Kiedy 17 maja 2007 roku uruchamialiśmy LechTV zdawaliśmy sobie sprawę, że będziemy ten projekt w przyszłości modyfikować. Podjęliśmy decyzję, że stworzymy klubową telewizję sami. Przez te pół roku każdy z nas wiele się nauczył, bardzo pomogły nam uwagi zgłaszane przez użytkowników portalu. Dziś oddajemy efekt naszej wielotygodniowej pracy. Jesteśmy po wstępnych rozmowach z Microsoft i jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy technologię Silver Light, którą planujemy wspólnie rozwijać. Podniesiona została jakość materiałów, które swobodnie można oglądać na pełnym ekranie. Nastawiamy się na interaktywność i zaangażowanie kibiców w projekt, gdyż LechTV została stworzona z myślą o kibicach i to dla nich każdego dnia staramy się być lepsi - powiedział Piotr Matecki, koordynator projektu LechTV.

- Przez ostatnie miesiące badaliśmy oczekiwania kibiców, uczyliśmy się na błędach, bo telewizja internetowa to większe wyzwanie od tradycyjnej TV. Tu liczy się bezpośrednia komunikacja z odbiorcami i regularne dostosowanie tematyki materiałów do ich oczekiwań. Analizowaliśmy również funkcjonalność strony stąd zupełnie nowy serwis. Największym wyzwanie dla redakcji było również ułożenie relacji zarówno z kibicami, jak i działem sportu. Nie było łatwo, ale nawzajem się docieramy - powiedział Dariusz Kozelan, redaktor LechTV Online.

Zmieniono również wizualizację LechTV wprowadzając nowe logo oraz estetyczny wygląd strony. W ciągu niespełnia 7 miesięcy LechTV obejrzało ponad 280 000 niezależnych użytkowników. Dzienna wizytacja kształtuje się na poziomie 7-10 tys. Największą oglądalnością cieszy się program "Babskim okiem" prowadzony przez II Wice Miss Świata Katarzynę Borowicz oraz skróty z meczów i analizy przedmeczowe. W telewizji najpopularniejszego klubu w Wielkopolsce pracują na co dzień 4 osoby, a kolejne 6 współpracuje przy tworzeniu programów tematycznych. Redakcja LechTV już zapowiedziała nabór chętnych osób do współpracy zwłaszcza w zakresie nagrywania i montażu materiałów.

Partnerami projektu LechTV są: TK 3, mapamedia, Insys oraz My Music.

 

Następne mecze

Piątek 31.01 godz.20:30
Lech Poznań
vs |
Widzew Łódź
Sobota 08.02 godz.00:00
Lechia Gdańsk
vs |
Lech Poznań

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory