Geneza projektu
Reklamoteka Jean Marie Boursicot to największe na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada w swoich zbiorach ponad 500 000 filmów reklamowych z całego świata. Każdego roku do reklamoteki spływa 25 000 nowych filmów. Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam. Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem. Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwalnymi, dzieła znakomite z kiczem, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na międzynarodowych festiwalach z nigdy nie wyemitowanymi.
W czasie pokazu każdy widz otrzymuje gwizdek. Gwizdy, śmiechy, radosne okrzyki, szybujące balony, rozrzucane konfetti. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę.
Kim są Reklamożercy?
Reklamożercy to pasjonaci i znawcy reklamy, studenci kierunków: marketing, zarządzanie, komunikacja, kierunki lingwistyczne. Rokrocznie spektakl gromadzi całe polskie środowisko reklamy, pracowników mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież licealną.
Daty imprez w sieci Multikino i Silver Screen:
20 listopada (piątek): Warszawa Złote Tarasy*, Poznań 51*, Poznań Stary Browar**, Szczecin**, Sopot*
21 listopada (sobota): Wrocław Pasaż*, Kraków*, Rybnik**, Łódź*
27 listopada (piątek): Warszawa Ursynów*, Bydgoszcz**, Koszalin**
28 listopada (sobota): Arkady*, Zabrze**
* start 21:30. W programie pokaz reklam oraz animacje, impreza z DJami
** start 20:00. W programie pokaz reklam
Program Nocy Reklamożerców 2009
- najlepsze reklamy samochodów we współpracy z festiwalem Satcar
- najoryginalniejsze filmy ze zbiorów reklamoteki Jean Marie Boursicot
- gwiazdy w reklamie: John Travolta, Omar sharif, Paul Newman, Kim Bassinger, Brad Pitt, Antonio Banderas, John Cleese, Jackie Chan, Leonardio di Caprio, Richard Gere, Gerard Depardieu
- Pan Prosper powraca; saga reklamy Cadbury
- amerykański sen" w reklamie 1950-82
- reklama francuska w czasach kolonialnych, reklama japońska
- najlepsze reklamy społeczne i humanitarne
- twórcy reklamy śmieją się sami z siebie
- kultowe filmy Nocy Reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, czekolada LEO, Super Timor
Wszystkie reklamy zostaną pokazane wraz z polskimi napisami!
Sponsor Główny Imprezy: Lech Premium
Partnerzy: Coca Cola, Pizza Hut
Patroni branżowi: SAR, Marketing and more, Mediarun.pl, Goldenline Patroni medialni: TVN, MTV, Onet.pl, ESKA, AMS, METRO, GAZETA WYBORCZA
Szczegóły: www.nocreklamozercow.pl ; www.multikino.pl
Bilety w sprzedaży od 23 października w kasach Multikino i Silver Screen
Zapisz się do newslettera