Wyjątkowe trykoty meczowe Lecha Poznań trafiły pod licytacyjny młotek. Zysk z aukcji zostanie przekazany na działalność Drużyny Szpiku, której logotyp znalazł się na froncie koszulek piłkarzy Kolejorza podczas meczu z FC Basel.
Wyjątkowe trykoty meczowe Lecha Poznań trafiły pod licytacyjny młotek. Zysk z aukcji zostanie przekazany na działalność Drużyny Szpiku, której logotyp znalazł się na froncie koszulek piłkarzy Kolejorza podczas meczu z FC Basel.
Na aukcje trafiło 20 jedynych w swoim rodzaju "meczówek". Niektóre cieszą się wielkim zainteresowaniem, po pierwszej dobie trykot Kaspra Hamalainena wyceniany był na ponad 500 złotych, a Gergo Lovrencsicsa ponad 200 złotych.
Na froncie koszulek znajduje się logotyp Drużyny Szpiku, który został wybrany przez kibiców w głosowaniu internetowym, w ramach wspólnej akcji STS i Lecha Poznań. W Szwajcarii, gdzie rozegrany został mecz kwalifikacyjny do Ligi Mistrzów, przepisy uniemożliwiają reklamowanie firm bukmacherskich.
- Wspólnie z Lechem podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu w celu charytatywnym potencjału, jaki daje prezentacja logotypu na koszulkach w tak prestiżowym meczu. Jednocześnie dajemy przykład przestrzegania prawa w obszarze zakładów wzajemnych, czego zdecydowana większość bukmacherów działających w Polsce nie robi - mówił tuż po ogłoszeniu zwycięzcy głosowania Mateusz Juroszek, prezes STS.
Licytacje koszulek prowadzone są na Allegro. Udział w nich można wziąć za pośrednictwem strony www.koszulkanabasel.pl lub bezpośrednio tutaj >>>
Zapisz się do newslettera