Z końcem stycznia, po sześciu latach pracy, z Lecha Poznań odchodzi Łukasz Borowicz. Pełnił funkcję rzecznika prasowego, szefa działu komunikacji, a także odpowiadał za funkcjonowanie klubowych mediów. Przenosi się do grupy OLX, należącej do koncernu medialnego Naspers, w której obejmie stanowisko PR managera serwisu Otomoto.
- Odejście Łukasza, Boro, jak chyba wszyscy w Lechu mówimy, to z jednej strony pewna zadra. Przeszliśmy razem długą drogę - 6 lat. Łukasz w tym czasie wiele się nauczył i bardzo rozwinął. Ostatnie lata to poziom komunikacji i mediów klubowych, o który nam chodziło. I teraz właśnie Łukasz odchodzi. Z drugiej strony ta jakość funkcjonowania komunikacji Lecha, jakość Lech TV i pozostałych mediów klubowych, była dostrzegana i bardzo chwalona przez fachowców, wyróżniana nagrodami. Dlatego towarzyszy nam smutek, ale także satysfakcja, że kolejna osoba z Lecha, szukając nowych wyzwań znajduje uznanie na rynku, tym razem w barwach światowego giganta i ogólnopolskiego lidera w swojej branży. Dziękujemy Boro i powodzenia - mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.
- Kończy się chyba najważniejszy z dotychczasowych etapów mojego życia, w trakcie którego wszyscy bardzo wiele przeżyliśmy i doświadczyliśmy każdej możliwej emocji, jakie oferuje piłka. Trudno taki szmat czasu podsumować w kilku słowach, ale z tego miejsca chciałbym wszystkim podziękować i za zaufanie, i za współpracę, i za niekończące się dyskusje o tym jaki Lech jest, i jaki powinien być. Udało się stworzyć zespól ludzi, których praca jest doceniana i to jest także mój sukces. Udało się również wprowadzić istotne zmiany w klubowych mediach, a ich efekty widać coraz lepiej. Przede mną nowe wyzwania, ale na Bułgarskiej na pewno mnie nie zabraknie - mówi Łukasz Borowicz
Zapisz się do newslettera