W czwartek Lech Poznań odebrał nagrodę "Golden Arrow Media & Marketing Polska" w kategorii Experiential Marketing za projekt "Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska".
"Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska" to projekt, który zyskał uznanie w oczach całej branży marketingowej. Dowodem na to jest nagroda, którą na Gali w Warszawie w czwartkowy wieczór w imieniu Klubu odebrał kierownik działu promocji i reklamy, Wojciech Terpiłowski, a także przedstawiciele marki Lech Pils, która była głównym sponsorem akcji, oraz agencji Chapter One, która współpracowała ze wszystkimi stronami projektu.
- Bardzo się cieszymy z tak prestiżowego wyróżnienia - mówi Terpiłowski. - Ten projekt to owoc wielomiesięcznej współpracy i zaangażowania bardzo wielu ludzi. Jesteśmy szczęśliwi, że w minionym roku udało nam się postawić Legendę, czyli parowóz Ty51-183 na Stacji Bułgarska. Wszystkie etapy projektu wymagały od nas wiele koncentracji, były obarczone ogromnym ryzykiem, ale finalny efekt był niesamowity. Wszystko się udało i od kilku miesięcy parowóz jest dumą kibiców Kolejorza - dodaje.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego "Golden Arrow" to wyjątkowe wydarzenie w branży marketingu. Jest organizowane od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Przyciąga ono coraz więcej uczestników i poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.
- W kategorii Experiental Marketing byliśmy jedną z trzech nominowanych firm, dlatego to dla nas duży zaszczyt, że właśnie nasz projekt spotkał się z uznaniem jury - wspomina prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak. - Z tego miejsca chciałbym ponownie podziękować wszystkim zaangażowanym w całą inicjatywę, sponsorowi marce Lech Pils, pozostałym partnerom i firmom, których działania doprowadziły do tego, że od kilku miesięcy każdy kibic Kolejorza, mieszkaniec Poznania, Wielkopolski i każdy nasz gość może podziwiać ten wspaniały symbol Lecha.
Zapisz się do newslettera