Gomez Fashion Store, na który składają się multibrandowe salony ekskluzywnej odzieży i internetowy dom mody Gomez.pl, tytułowany będzie Oficjalnym Partnerem Odzieżowym Lecha.
- Umowa, którą zawarliśmy z firmą Gomez to nie tylko wzajemna wymiana standardowych i obustronnych świadczeń. To również szereg wartościowych działań dla kibiców Lecha i klientów naszego partnera - mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży Lecha Poznań.
Dzięki nawiązanej współpracy prowadzone będą m.in. konkursy dla kibiców - w puli nagród znajdą się vouchery o wartości 2 000 złotych na zakupy w Gomez. Oficjalny Partner Odzieżowy Lecha czterokrotnie włączy się w akcję wyboru piłkarza miesiąca, która prowadzona jest w mediach społecznościowych klubu.
Trener Kolejorza, Nenad Bjelica, podczas oficjalnych meczów Lecha Poznań nosić będzie produkty marek premium wyselekcjonowanych przez Gomez. Nie zabraknie również ciekawych sesji zdjęciowych, których bohaterami staną się piłkarze z klubu przy Bułgarskiej.
- Wzorujemy się na topowych, światowych brandach modowych, które podejmują współpracę marketingową z najlepszymi klubami piłkarskimi. Gomez to gwarancja oryginalności produktu i unikalnego asortymentu. Kolekcje marek z najwyższej półki zaspokoją gusta najbardziej wymagających klientów - mówi Miłka Wojtkowiak z Gomez. - Współpracowaliśmy z KKS Lech już wcześniej, a efekty tej współpracy utwierdzają nas w przekonaniu, że i tym razem będzie ona owocna - dodaje.
W ofercie Gomez znajdują się odzież, obuwie oraz akcesoria domów mody: Armani, Hugo Boss, Calvin Klein, Guess, G-Star Raw, Joop!, Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Trussardi, Valentino i wielu innych.
Zapisz się do newslettera