Z każdym rokiem jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia. Nasze przeżycia tworzą coraz ciekawsze pomysły, kreują nowe dążenia i inspirują nasze marzenia. Także te wakacyjne. Naszym celem - jako Touroperatora obecnego na polskim rynku od 2001 roku - jest umożliwienie Państwu realizację tych słonecznych marzeń. Wiemy, że każdy z Turystów co rok spędzający z nami urlop ma pomysł, by kolejne wczasy były jeszcze bardziej udane. Tych głosów słuchamy bardzo uważnie. Dziękujemy za nie. Pozwalają nam one tak kształtować ofertę i jakość obsługi, by w pełni spełnić Państwa oczekiwania.
Biuro Podróży FUNCLUB Sp. z o.o. ma za sobą lata doświadczeń w autokarowej obsłudze wyjazdów i wczasów wypoczynkowych w każdym zakątku Europy. Nasze biuro działając od 1990 roku jako spółka cywilna, a od 2001 jako spółka z o. o., organizuje imprezy turystyczne zarówno dla grup zorganizowanych jak i indywidualnych Turystów. Specjalizacja oferty dla potrzeb coraz bardziej wymagającego Klienta - pod względem jakości jak i ceny wycieczek, to nasz atut, a osiągnięte wyniki plasują nas jako lidera turystyki autokarowej.
Nasza oferta obejmuje przede wszystkim wyjazdy o charakterze wypoczynkowym i turystycznym. Sprawdzona baza noclegowa daje pewność udanego, spokojnego wypoczynku. Doświadczeni piloci i przewodnicy z najwyższymi rekomendacjami Izby Turystycznej gwarantują, że odwiedzane na żywo miejsca opowiedzą historię europejskiej kultury. I co najważniejsze, 25 000 Turystów, którzy co roku wyjeżdżają z nami na wczasy są najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności proponowanych Państwu wyjazdów.
Nagrody i wyróżnienia
Wśród nagród, które mieliśmy przyjemność odebrać w tym roku, najbardziej cieszą nas wyróżnienia przyznane przez Państwa - naszych Klientów. Srebrny Laur Klienta przyznany za wysoką i przede wszystkim pozytywną rozpoznawalność marki Biura Podróży Funclub, tytuł Firma Przyjazna Klientowi będący gwarancją najwyższej jakość obsługi. Nagrody te potwierdzają, że podążamy w dobrym kierunku, by zasłużyć na Państwa zaufanie i uznanie.
Otrzymaliśmy Laur Klienta - Odkrycie Roku 2009, w kategorii "Biura podróży" w tegorocznej edycji konkursu Laur Klienta 2009, przyznany przez redakcję Rzecz o Biznesie dodatek do dziennika Rzeczpospolita. Jest to program konsumencki, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów.
Firma Przyjazna Klientowi to program, który ma na celu promowanie profesjonalnych rozwiązań w zakresie realizowania polityki zarządzania relacjami z Klientem. Program Certyfikujący skierowany jest do firm i instytucji, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby Klienta i pracują nad jakością obsługi swych Klientów, a także chcą potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą Klienta.
Zapisz się do newslettera