Co ciekawe piłkę z podpisami piłkarzy Kolejorza wylicytowali... piłkarze Kolejorza, a stawkę w ich imieniu podbijał Sławomir Peszko. Największa walka trwała o krawat Lecha z 2004 roku, na którym widniały podpisy zawodników, który zdobyli Puchar Polski. Ostatecznie za kwotę 3500 złotych trafił on w ręce analityka Lecha, Huberta Małowiejskiego. Zaciętą walkę o reprezentacyjną koszulkę Bartosza Bosackiego stoczył Andrzej Kadziński. Ostatecznie prezes Lecha zakończył licytację na kwocie 3000 złotych i od razu zadeklarował, że koszulka trafi do klubowego muzeum, które powstanie na stadionie. Nietypowym obiektem licytacji była też przejażdżka po Torze Poznań samochodem Porsche 911 należącym do Bartosza Bosackiego. Obrońca Kolejorza w rolę kierowcy wyścigowego wcieli się wraz z Prezydentem Miasta Poznania, Ryszardem Grobelnym, który za tą możliwość zapłacił 1500 złotych. Manager Sioux City, Tomasz Kruk dla swojej restauracji za 1000 złotych wylicytował koszulkę Lecha z autografami wszystkich zawodników. W ręce Wieńczysława Blocha trafiła natomiast pełna kolekcja fan-kart piłkarzy Lecha, który postanowił dodatkowo wesprzeć akcję i wiedząc, że wygra aukcje przelicytował sam siebie na kwotę 850 złotych. Za 600 złotych do redaktora Radosława Nawrota trafi natomiast trzy wyjątkowe zdjęcia lechitów, okraszone oczywiście ich podpisami.
Nie zabrakło również innych atrakcji. Piłkarze Kolejorza wzięli udział w konkursie wiedzy o Lechu i odpowiadali na pytania kibiców. Po spotkaniu przyszedł natomiast czas na wspólne oglądanie meczu Ligi Mistrzów.
W sumie dzięki trwającej od kilku tygodni akcji Niebiesko-biały Mikołaj", 6 grudnia do dzieci trafią gadżety Lecha o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. - Nasza akcja objęła swoim zasięgiem teren całej Wielkopolski - mówi Krzysztof Markowicz, prezes stowarzyszenia. - Udało się nam dotrzeć do ponad 40 placówek: szpitali, domów dziecka, hospicjów, gdzie przebywa ponad 1600 pokrzywdzonych przez los dzieci. Dla każdego chcemy przygotować prezent. Będzie więc 1600 paczek z gadżetami Lecha Poznań. W ten sposób chcemy sprawić, aby uśmiech pojawił się na ich ustach i zarazem zaszczepić miłość do Kolejorza - dodaje Markowicz.
Stowarzyszenie Wiara Lecha" pragnie podziękować firmom i instytucjom, które wspierają akcję Niebiesko-biały Mikołaj":Zapisz się do newslettera