Zakończony w piątek obóz jest okazją do podsumowań działań dwóch tygodni pracy telewizji klubowej. Podczas kilkunastu dni LechTV było najczęściej oglądanym kanałem polskiego klubu sportowego na Youtube.
Kamera LechTV współtowarzyszyła lechitom podczas każdego dnia obozu. Podczas dni bez sparingu kibice Lecha Poznań mieli możliwość obejrzenia z bliska pracy piłkarzy oraz sztabu na zgrupowaniu na Riwierze Tureckiej. Na kanale kibice mogli też oglądać pięć sparingów Kolejorza na zgrupowaniu: z Etyrem Wielkie Turnowo, Sturmem Graz, DAC Dunajską Streda, FK Vożdovac oraz Szachtarem Donieck.
W okresie od 19.01.2019 do 01.02.2019 materiały LechTV były oglądane łącznie 370 tysięcy razy, co pozwoliło o ponad 146 tysięcy wyprzedzić drugą w klasyfikacji Wisłę Kraków. To jednak dopiero początek. „Bliżej klubu” – z taką ideą na najbliższe miesiące wychodzi redakcja telewizji klubowej. Każdy kibic śledzący media Lecha Poznań otrzyma nie tylko bieżące informacje o Kolejorzu, ale również znacznie więcej zakulisowych, ekskluzywnych i nieszablonowych produkcji.
Co dla Was przygotowaliśmy podczas obozu? Oto kilka produkcji klubowych telewizji.
Zapisz się do newslettera