adShock, agencja zajmująca się SEO oraz SEM została partnerem Lecha Poznań. W ramach umowy firma będzie wspierać Kolejorza jeśli chodzi o kampanie reklamowe, jak i pozycjonowanie organiczne w wyszukiwarce Google. Klub będzie także korzystał z doświadczenia adShock w zakresie user experience (UX).
adShock to zespół liczący ponad 60 specjalistów w dziedzinie pozycjonowania w Google i kampanii Google Ads. W ramach umowy podpisanej z Lechem Poznań, agencja ta będzie wspierać działania Kolejorza w zakresie SEO oraz SEM, a także pomoże docierać z ofertą handlową do kibiców, jak i partnerów biznesowych. - Ważnym aspektem współpracy będzie również zaprojektowanie nowej szaty graficznej e-sklepu Lecha, ponieważ chcemy, aby strona była bardziej intuicyjna dla odwiedzających - wyjaśnia Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań. - adShock niebawem przygotuje także specjalną ofertę dla kibiców Kolejorza - dodaje.
Obie strony są zadowolone z właśnie podpisanej umowy, która będzie obowiązywać przez najbliższy sezon. - Bardzo się cieszymy z powodu rozpoczętej współpracy z Lechem. Tym bardziej że klub obchodzi 100-lecie swojego istnienia. W najbliższych miesiącach zadbamy o opracowanie i zmianę layoutu e-sklepu, transparentne pozycjonowanie oraz doradztwo w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads. Jestem przekonany, że specjalistyczna wiedza, doświadczenie i pełna przejrzystość działania z naszej strony przełoży się na realne korzyści dla Kolejorza - mówi Piotr Pałyga, CEO adShock.
Zapisz się do newslettera