Taksówki zatrzymujące się na środku ulicy. Zszokowani obywatele zamierający przed teleodbiornikami w barach i na ulicach. Mieszkańcy Niemiec obserwujący dziwne zjawisko na niebie i… aktorska rola Lukasa Podolskiego, mistrza świata z 2014 roku, obecnie grającego w Górniku Zabrze. To wszystko widzowie będą mogli zobaczyć TV podczas piłkarskich mistrzostw Europy za sprawą marki Superbet!
- Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku - podkreśla Katarzyna Gawlik, Dyrektorka Marketingu Superbet.
Nowa kampania marketingowa startuje przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez Superbet. Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.
Razem ze spotem 30, kampania będzie składała się z dodatkowych materiałów 15, poświęconych dwóm produktom bukmacherskim. Pierwszy to Superprzewaga, autorskie rozwiązanie Superbet, dzięki któremu kupony są rozliczane na korzyść graczy już przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny, niezależnie od końcowego rezultatu. Kampania obejmuję telewizję, digital, social media i nośniki DOOH, a trwać będzie do końca lipca.
- Do marketingu zawsze staramy się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo, stąd taki kierunek działań wokół mistrzostw Europy. Udało nam się zaangażować do tej kampanii szerokie grono naszych ambasadorów, a także sponsorowanych klubów z Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że ten pełen smaczków i humoru spot znów wyróżni się wśród innych i skutecznie zapadnie w pamięci kibiców, wpisując się przy tym w koncept GO SUPER, motyw przewodni naszych działań marketingowych jako Grupy od lat - mówi Bartosz Malaka, Head of Marketing Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.
Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) współpracująca z marką Superbet od 2022 roku. Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się OMD wspólnie z zespołem inhouse Superbet.
Zapisz się do newslettera