Po raz piąty udostępniona została ankieta skierowana do kibiców Lecha Poznań. Mimo że czas jest trudny, to chcemy na chwilę powrócić myślami do poprzednich tygodni i - wspólnie z firmą Sport Analytics - poprosić fanów Kolejorza o opinię na temat funkcjonowania poszczególnych sfer klubu.
Ankieta "Twój Kolejorz. Wyraź swoją opinię o Lechu" po raz piąty została przygotowana we współpracy z niezależną firmą zajmującą się badaniem rynku w branży sportowej (Sport Analytics) i po konsultacjach z kibicami. W naszym badaniu pytamy o bardzo wiele kwestii związanych z kibicowaniem Kolejorzowi. To m.in. oferta biletowa, częstotliwość przychodzenia na mecze, świadomość akcji organizowanych przez klub, czy ocena asortymentu oferowanego w klubowym sklepie.
- Po raz piąty udostępniamy kibicom ankietę, w której mogą wyrazić swoje zdanie na temat funkcjonowanie Kolejorza. Wcześniej dane uzyskane w ten sposób dały nam możliwość dowiedzenia się np. jak zmienia się czas przebywania kibiców na stadionie przed meczem, czy w czyim towarzystwie pojawiają się oni na spotkaniach rozgrywanych na stadionie przy ulicy Bułgarskiej. Dzięki temu badaniu możemy też porównać, jak zmieniło się postrzeganie poszczególnych sfer klubu w przeciągu ostatnich lat - mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha Poznań.
- Wiemy, że czas jest trudny, jednak wierzymy, że niedługo wrócimy na Bułgarską. Wówczas najważniejszy dla nas ponownie będzie komfort kibiców przebywających na Stadionie Poznań - dodaje.
Sport Analytics po zakończeniu badania dostarczy ogólne podsumowanie ankiety do klubu, które zostanie też opublikowane na stronie internetowej Kolejorza. W ramach podziękowania za czas poświęcony naszej ankiecie, spośród wszystkich uczestników rozlosowane zostanie piętnaście nagród rzeczowych: pięć sezonowych karnetów oraz dziesięć voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach klubowych. Losowanie odbędzie się po zakończeniu zbierania danych.
Kliknij, by wypełnić ankietę "Twój Kolejorz" Zapraszamy do udziału i już bardzo dziękujemy za Twój głos!
Zapisz się do newslettera