"YouTube to platforma, dzięki której środowiska skupione wokół swoich pasji, mogą wspólnie przeżywać i cieszyć się ważnymi dla nich chwilami. Wierzymy, że Kanał Partnerski klubu Lech Poznań zachęci fanów piłki nożnej do aktywnego, multimedialnego uczestnictwa w życiu społeczności YouTube. Cieszymy się, że właśnie na platformie YouTube, podobnie jak zagraniczne kluby piłkarskie, polski Lech Poznań przybliży internautom wysiłek i satysfakcję, jaką niesie ze sobą rywalizacja sportowa." - powiedział Przemysław Budkowski, Product Marketing Manager, Google Polska
"Przyznanie LechTV przez firmę Google pierwszego sportowego kanału markowego w Polsce jest niewątpliwym wyróżnieniem dla Lecha. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się do zwiększenia zainteresowania naszym klubem również poza granicami kraju i będzie dobrą wizytówką eksportową Kolejorza. Kanał ma zachęcić również do zapoznania się z bogatą oferta programową LechTV Online. Kanały partnerskie mają największe kluby w Europie, a od niedawna również Lech Poznań, który puka do drzwi europejskiej piłki. Jest to pierwszy projekt sportowy w kraju i na pewno będziemy starali się go uatrakcyjniać, bo widzimy w tym duży potencjał" - powiedział Piotr Matecki z-ca Dyrektora ds.Marketingu Lecha Poznań.
Wszyscy, którzy dokonają subskrypcji do kanału LechTV na www.YouTube.pl/LechTV będą informowani o nowych materiałach, które się tam pojawią. Na swoim kanale redakcja LechTV będzie publikować doping kibiców z meczów Lecha Poznań, materiały "Extra" z wszystkich spotkań Kolejorza oraz zwiastuny programów pojawiających się na oficjalnej stronie LechTV www.lechpoznan.tv. Wszystkich serdecznie zapraszamy www.YouTube.com/LechTV.
www.YouTube.com/LechTV
Zapisz się do newslettera