2013-04-17 00:00 Lech Poznań

STS sponsorem strategicznym Lecha

Firma bukmacherska Star-Typ Sport została strategicznym sponsorem Lecha Poznań. Podpisana umowa jest ważna do końca sezonu 2013/2014. Piłkarze po raz pierwszy wybiegną w koszulkach z logotypem sponsora już podczas najbliższego meczu z Zagłębiem Lubin.

Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i Puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu. - Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z Lechem Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony - wyjaśnia prezes Star-Typ Sport Mateusz Juroszek.

W ramach umowy logotyp Star-Typ Sport znajdzie się na koszulkach piłkarzy Kolejorza. Reklamy firmy pojawią się na Stadionie Miejskim w Poznaniu w formie stałej oraz na bandach LED i telebimach podczas meczów. W przyszłości sponsor umożliwi kibicom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów na obiekcie. Ponadto wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu. - Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy. Właśnie wtedy rozpoczyna się praca nad budową sukcesu obu stron - mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.

Obie strony zobowiązały się do prowadzenia wspólnych akcji skierowanych do kibiców Lecha Poznań oraz klientów Star-Typ Sport, dla których od nowego sezonu zostaną przygotowane liczne konkursy z możliwością wygrania gadżetów Lecha, biletów na mecze oraz spotkań z piłkarzami. Nowy sponsor jest także w kontakcie z przedstawicielami kibiców, w celu wypracowania najefektywniejszego modelu współpracy - Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem, wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony - dodaje Mateusz Juroszek.

W nawiązaniu kontaktu ze sponsorem brała udział agencja marketingu sportowego 4 Sport and Marketing. Po wielu miesiącach starań i kontynuacji negocjacji przez klub cel został osiągnięty. Firma działa na naszym rynku od 2010 roku. 4 Sport and Marketing zajmuje się pozyskiwaniem sponsorów dla klubów sportowych, sportowców indywidualnych i na wydarzenia sportowe. W ubiegłym roku rozpoczęła rozmowy z Zakładami Bukmacherskimi STS w sprawie sponsoringu strategicznego Lecha Poznań. 4 SM pracował także przy pozyskaniu Kompanii Piwowarskiej jako sponsora Premium Lecha Poznań. - Niewątpliwie możemy mówić o sukcesie, szczególnie w tym trudnym okresie dla branży sponsoringu sportowego. Liczymy na to, że STS zwiąże się z Lechem długofalowo, co zmaksymalizuje pozytywne efekty zarówno dla sponsora jak i klubu - powiedział członek Zarządu 4SM Michał Lipczyński.

Następne mecze

Sobota 19.10 godz.20:15
Cracovia
vs |
Lech Poznań
Sobota 26.10 godz.20:15
Lech Poznań
vs |
Radomiak Radom

Polecamy

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Więcej

KKS LECH POZNAŃ S.A.
Enea Stadion
ul. Bułgarska 17
60-320 Poznań

Infolinia biletowa:
tel.  61 886 30 30   (10:00-17:00)

Infolinia klubowa: Tel: 61 886 30 00
mail: lech@lechpoznan.pl
Biuro Obsługi Kibica

Korzystamy z plików cookies

Stosujemy pliki cookies, które są niezbędne do tego, aby osoby odwiedzające nasz serwis mogły korzystać z dostępnych usług i funkcjonalności. Używamy również plików cookies podmiotów trzecich, w tym plików analitycznych i reklamowych. Szczegołowe informacje dostępne są w "Polityce cookies". W celu zmiany ustawień należy skorzystać z opcji ZMIENIAM USTAWIENIA.

Akceptuję opcjonalne pliki cookies

Odrzucam opcjonalne pliki
cookies

Ustawienia prywatności

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony oraz korzystanie z podstawowych funkcji i usług dostępnych w serwisie. Ich stosowanie nie wymaga zgody użytkowników i nie można ich wyłączyć w ramach zarządzania ustawieniami cookies.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Analityczne

Reklamowe pliki cookies (w tym pliki mediów społecznościowych) umożliwiają prezentowanie informacji dostosowanych do preferencji użytkowników (na podstawie historii przeglądania oraz podejmowanych działań,w serwisie oraz w witrynach stron trzecich wyświetlane są reklamy). Dzięki nim możemy także mierzyć skuteczność kampanii reklamowych KKS Lech Poznań S.A. i naszych partnerów.

W każdej chwili możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę za pomocą ustawień dostępnych w ustawieniach prywatności.

Zapisz moje wybory