- To spotkanie w głównej mierze poświęcone było kwestiom generowania jak największych zysków dla klubu, w szczególności za pomocą reklam LED-owych. Oprócz tego zajmowaliśmy się również poprawie komunikacji pomiędzy członkami ECA, a także marketingiem tej organizacji. Chcemy kibicom dokładniej przybliżyć, czym tak naprawdę się zajmujemy mówi wiceprezes Lecha Poznań, Arkadiusz Kasprzak.
Możliwość kontaktu z najbogatszymi klubami Europy to dla działaczy poznańskiego Lecha doskonała okazja do poznania zasad funkcjonowania tych zespołów. Od tych klubów możemy nauczyć się jak najefektywniejszego podpisywania umów sponsorskich, tak aby były one możliwie jak najdłuższe i najbardziej dochodowe. Dzięki temu będziemy mogli generować większe zyski dodał wiceprezes Lecha.
Poznaniacy na tych spotkaniach nie występują jednak tylko i wyłącznie w roli ucznia. Wręcz przeciwnie. W niektórych kwestiach mogliby być nawet nauczycielami. Przede wszystkim chodzi tu o kontakt z kibicami. Większość przedstawicieli nie mogła wyjść z podziwu, że kibice Lecha w takiej liczbie jeżdżą na mecze wyjazdowe w europejskich pucharach zwraca uwagę Arkadiusz Kasprzak.
Lech Poznań dzięki dobrym występom zespołu w europejskich pucharach zyskał markę i uznanie na całym kontynencie. Nie umknęło to również uwadze przedstawicieli ECA. W imieniu klubu wyszedłem z inicjatywą, aby któreś kolejne spotkanie grupy roboczej zorganizować na zmodernizowanym obiekcie przy ulicy Bułgarskiej i nie wykluczone, że niebawem do takiego wydarzenia dojdzie dodał wiceprezes Lecha Poznań.
Oficjalna strona ECA: http://www.ecaeurope.com
Zapisz się do newslettera