Ponadto materiały promocyjne Lecha znajdą się w bezpłatnej gazecie Echo Miasta, jak również na nośnikach ruchomych, na których swoje reklamy ma Głos Wielkopolski.
- Bardzo cieszę się, że doszliśmy do porozumienia. Oprócz Głosu, który jest znaną pozycją w Wielkopolsce zaoferowaliśmy klubowi współprace z 12 tygodnikami lokalnymi. Ukazują się one w regionach, w których zamieszkuje wielu kibiców Kolejorza. Do tego dochodzi Echo Miasta. Będziemy pisać o Lechu również w naszych serwisach internetowych. Mam nadzieję, że nawzajem wzmocnimy nasz wizerunek także w środowiskach biznesowych. Liczę, że ze współpracy na tym polu będziemy również zadowoleni i za rok będziemy mogli powiedzieć, że to była dobra decyzja i przedłużymy umowę - mówił prezes Polskapresse Prasa Poznańska, Marek Rodwald.
- Zwyciężyło zaufanie. Mam nadzieję, że pomożemy Lechowi w walce o kolejny tytuł, w drodze do Ligi Mistrzów i przyciągnięcie na stadion kolejnych kibiców. Mam nadzieję, że dotrzemy do wielu osób sympatyzujących z Lechem w regionie. W czwartki na naszych łamach ukazuje się Głos Wiary Lecha. Teraz we wtorki i piątki kibice w Głosie znajdą dodatek Kolejorz, a do tego w poniedziałki będziemy szczegółowo informować o tym co w weekend działo się na boiskach - mówił redaktor naczelny Głosu Wielkopolskiego".
Zapisz się do newslettera