Wraz z początkiem 2020 roku nastąpiła zmiana operatora gastronomii na Stadionie Poznań odpowiedzialnego m.in. za prowadzenie "kiosków" gastronomicznych w trakcie meczów Kolejorza. Firma zapowiada zmiany w menu i poprawę jakości obsługi. - Przed nami duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że czas który poświęciliśmy nad projektem "gastronomia stadionowa" przełoży się na efekt działań i zadowolenie Gości oraz Kibiców - mówi Sławomir Mrowiński, prezes spółki Marcelin Management.
Z dniem 1 stycznia br. spółka Marcelin Management, zarządzająca Stadionem Poznań, przejęła działalność gastronomiczną, polegającą na zarządzaniu kioskami meczowymi i strefami VIP w trakcie meczów, nową restauracją oraz dostarczaniu cateringu na eventy i koncerty organizowane na Stadionie Poznań. - Nowy operator to nowości dla Kibiców oraz Gości restauracji – zapewnia Sławomir Mrowiński, prezes spółki Marcelin Management. - Systematycznie wprowadzać będziemy udogodnienia oraz nowe pozycje w menu - dodaje.
Pierwszy test nowego gastronoma już w sobotę, 25 stycznia wraz z otwarciem restauracji przy ulicy Bułgarskiej. Restauracja PODANIE zachwyci zrewitalizowanym wnętrzem i menu stworzonym przez nowego Szefa Kuchni. Goście trafią pod opiekę kreatywnego Managera Restauracji, który stworzył profesjonalny zespół kelnerów i barmanów. - W restauracji, podobnie jak na boisku, nie możemy stwarzać sytuacji do wręczenia nam żółtych lub czerwonych kartek – mówi Sylwia Ginter, manager. - Stawiamy więc na wysoką jakość oferowanych dań - dodaje.
W trakcie weekendu (25-26.01.2020) restauracja "podaje" rabaty. Niedzielne popołudnie to okazja do rodzinnego spotkania przy obiedzie. Tego dnia na całą kartę obowiązywać będzie rabat -30% od ceny regularnej, a dla najmłodszych czekać będzie animator w kąciku zabaw. To jednak nie koniec zmian jakie zapowiada operator. Do końca marca zostanie otwarta salka VIP. Integralna część restauracji, umiejscowiona jednak tak, aby zapewnić spokój i dyskrecję w trakcie spotkania biznesowego.
Największym przedsięwzięciem dla nowego gastronoma będzie jednak obsługa w kioskach w trakcie meczów Kolejorza. - Wiemy, z jakimi problemami zmagali się dotychczas Kibice. Jako nadrzędny cel zmian przyjęliśmy wyeliminowanie czynników tworzących kolosalne kolejki przed meczami i w trakcie przerw – mówi Sławomir Mrowiński. Spółka zapowiada m.in. poprawę funkcjonalności kiosków, urządzenia do szybszego nalewania piwa oraz punkty mobilne (podczas meczów o wysokiej frekwencji). Przy wybranych kioskach zostaną zamontowane telewizory oraz stoliki. Dzięki temu Kibice nie przegapią rozpoczynającego się meczu, jeśli zdecydują się zjeść zamówione dania bezpośrednio przy strefach gastronomicznych.
Zmianą, którą odczujemy już od pierwszego meczu 8 lutego, będą dodatkowe pozycje w menu meczowym. Ponadto, w niektórych sektorach będzie można zakupić produkty dostosowane do grupy Kibiców tam przebywających, np. popcorn i słodycze na trybunie rodzinnej.
- Poprawa jakości obsługi jest dla nas priorytetem - mówi Gerard Kowalski, Dyrektor ds. gastronomii i cateringu - Dlatego wdrażamy najnowocześniejszy w Europie system obsługi płatności, który docelowo pozwoli wprowadzić rozwiązania stosowane na uznanych, światowych obiektach. Przykładem może być m.in. stadion Borussii Dortmund – wyjaśnia Gerard Kowalski.
Przy okazji dni meczowych zmianie ulegnie również oferta stref Premium. Spółka zapowiada różnorodne menu. Dania będą serwowane bezpośrednio przez Szefa Kuchni PODANIE oraz jego zespół kucharzy. Goście stref Premium Silver oraz Gold będą mieli do dyspozycji bar z możliwością zakupu dodatkowego asortymentu. – Smaczny, różnorodny i sprawnie podany poczęstunek to dzisiaj kluczowy element niezapomnianego widowiska, nie tylko w strefach premium. Współpraca z nowym gastronomem jest dla nas nowym otwarciem, dzięki któremu będziemy mogli zaoferować naszym gościom jakość i doznania kulinarne, które - mamy nadzieję - staną się atrakcją samą w sobie, niezależnie od sportowego wydarzenia. Najważniejsze będzie zdanie kibiców, więc zachęcamy do dzielenia się z nami opiniami, to pozwoli jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań - mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań.
- Przed nami duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że czas który poświęciliśmy nad projektem "gastronomia stadionowa" przełoży się na efekt działań i zadowolenie Gości oraz Kibiców
- podsumowuje Sławomir Mrowiński.
Zapisz się do newslettera