W wyjazdowym spotkaniu w Częstochowie na froncie koszulek zawodników Lecha zabraknie logo sponsora strategicznego - firmy STS. Największy, legalny polski bukmacher wraz z firmą Fortuna, zdecydował się bowiem na przystąpienie do pionierskiej kampanii przeciwko szarej strefie pod hasłem "Graj Legalnie".
W ramach akcji STS rezygnuje z brandingu meczowego na strojach sponsorowanych przez siebie drużyn, obwodowych bandach LED ich stadionów oraz bandach LED podczas spotkań fazy play-off sponsorowanej przez siebie Polskiej Ligi Siatkówki.
Zmiana logo STS, na logo "Graj Legalnie" jest jednym z głównych narzędzi komunikacyjnych, które zostanie wykorzystane w trakcie meczu pomiędzy Rakowem i Lechem. Przed spotkaniem 32. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, zawodnicy Kolejorza wybiegną również na rozgrzewkę w okolicznościowych koszulkach.
Inicjatorem i pomysłodawcą akcji są dwie największe legalne firmy bukmacherskie w Polsce, STS oraz Fortuna. Łączą siły we wspólnej kampanii przeciwko nielegalnie działającym bukmacherom. Eksperci EY Polska szacują, że szara strefa wynosi 45 % całego rynku zakładów bukmacherskich online. Obroty wygenerowane w 2021 roku w szarej strefie rynku bukmacherskiego online w Polsce wyniosły 7,6 mld zł. Tylko w tym okresie, utracone dochody państwa z tytułu nieodprowadzonego podatku od zakładów wzajemnych przez nielegalne podmioty wyniosły 379 mln zł.
Czas trwania akcji obejmuje 32. kolejkę PKO Bank Polski Ekstraklasy (12-15.05).
Zapisz się do newslettera