Kolejorz na 1. miejscu w rankingu medialności przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W sumie 21 822 publikacji ukazało się od 8 kwietnia do 7 maja. Tuż za nami jest Lechia Gdańsk.
Kolejorz na 1. miejscu w rankingu medialności przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W sumie 21 822 publikacji ukazało się od 8 kwietnia do 7 maja. Tuż za nami jest Lechia Gdańsk.
Popularność Lecha na dobre wyszła poza trybuny stadionu! Jak wynika z raportu IMM, to temat Kolejorza był numerem jeden w minionym miesiącu. W kwietniu najczęściej, bo aż 642 razy mogliśmy śledzić lechitów w TV. To o 200 więcej niż w poprzednim miesiącu i o 100 emisji ponad Legią. Głośno było również w stacjach radiowych. Dokładnie 1643 razy mówiono o Kolejorzu w audycjach i wiadomościach sportowych.
W Internecie i mediach społecznościowych temat klubu z Bułgarskiej zdecydowanie należał do ulubionych. Setki publikacji ukazały się m.in. na Facebooku i Twitterze o Lechii (13969) i Lechu (12082). Legia Warszawa (5371) plasuje się za Kolejorzem z wynikiem gorszym o ponad 6 tysięcy wpisów!
Social media
13.969 - Lechia Gdańsk
12.082 - Lech Poznań
5.371 - Legia Warszawa
To już fakt ! Na podstawie wyników raportów IMM, Kolejorz wyrasta na medialnego lidera. Prymat poznańskiego klubu to efekt udziału Lecha w najważniejszych rozgrywkach w kraju. Bitwa o Puchar Polski oraz rywalizacja z Legią o Mistrza budziły i budzą wielkie zainteresowanie.
Z każdym miesiącem Kolejorz przyciąga coraz więcej uwagi. Niespełna 12 tysięcy publikacji to wynik z lutego. Dzisiaj o "Poznańskiej Lokomotywie" jest o około 10 tysięcy wpisów więcej.
Publikacje w poprzednich miesiącach
12.700 – luty
16.675 - marzec
21.822 - kwiecień
21.822 - Lech Poznań
19.510 - Lechia Gdańsk
17.109 - Legia Warszawa
7.848 - Górnik Zabrze
6.970 - Korona Kielce
Zapisz się do newslettera