Na rok przed zakończeniem obowiązywania umowy pomiędzy Lechem Poznań i Lechem Pilsem została ona przedłużona. We wtorek podpisano nowy kontrakt, który będzie obowiązywał do 30 czerwca 2019 roku. Marka pozostaje Sponsorem Głównym klubu.
Pierwsza umowa pomiędzy partnerami została ogłoszona latem 2013 roku i miała obowiązywać 4 lata. - Już teraz doszliśmy do wniosku, że to idealny moment do jej przedłużenia - wyjaśnia prezes Karol Klimczak. - Decyzja o dalszej wieloletniej współpracy to wyraz głębokiego zaufania i zadowolenia z efektów naszych działań.
Współpraca z KKS Lech Poznań oznacza dla nas wspieranie drużyny, a także kibiców. Zawsze jesteśmy z nimi, niezależnie od wyników. Działamy razem i zamierzamy tę owocną współpracę kontynuować – dodaje Michał Nowicki, dyrektor sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.
W ostatnich latach Kolejorz i Lech Pils przeprowadzili wspólnie akcje promocyjne, w tym m.in. Wuchta Wrażeń w Skyboxie Pilsa, zwiedzanie browaru dedykowane dla kibiców Poznańskiej Lokomotywy, spotkania z legendami Klubu czy przedsezonowe spotkanie I drużyny Lecha z kibicami.
Zapisz się do newslettera