2022 rok to był zdecydowanie rok Lecha Poznań. Nie tylko, jeśli chodzi o osiągnięcia sportowe, ale także o działalność biznesowo-marketingową. Dlatego też Kolejorz w ostatnich tygodniach został nagrodzony dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Najpierw otrzymaliśmy Nagrodę Biznesu Sportowego DEMES w kategorii "Kampania Marketingowa Organizacji Sportowej", a teraz zgarnęliśmy statuetkę Nagród Sport Biznes Polska jako "Klub Sportowy 2022 roku".
- To dla nas bardzo fajne momenty, bo dzięki temu dostajemy sygnał ze świata marketingu, że praca jaką wykonaliśmy w 2022 roku została doceniona. W tych dwunastu miesiącach nie tylko obchodziliśmy 100-lecie Kolejorza, ale również świętowaliśmy mistrzostwo Polski czy mogliśmy cieszyć się z pięknej europejskiej przygody naszych piłkarzy - mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik marketingu wizerunkowego Lecha Poznań. - Bardzo nas to cieszy, że i marketingowo, i sponsorsko potrafiliśmy opakować te sportowe wydarzenia, a nasi kibice przez wiele lat jeszcze będą mogli wspominać te chwile - dodaje.
Oficjalne ogłoszenia zwycięzców na obu galach miało miejsce w ostatnich tygodniach. Najpierw Kolejorz cieszył się ze zdobycia statuetki za najlepszą kampanię marketingową organizacji sponsorskiej i tutaj przede Klub został doceniony za całą akcję "KOLE100RZ" - od znaku promującego 100-lecie Lecha, po wszystkie grafiki w social mediach, współpracę z poznańskim maratonem, a także sam mecz rocznicowy z Jagiellonią Białystok.
Drugą statuetkę niebiesko-biali odebrali w minionych dniach. Tutaj Klub wygrał w kategorii "Klub Sportowy 2022" i jak możemy przeczytać w informacji organizatorów: "Nagrodzona została organizacja, która w 2022 wykazała się kreatywnym i skutecznym podejściem do prowadzenia kampanii marketingowych promujących klub, ale również znacząco rozwinęła swoje kanały komunikacyjne. Istotnym elementem oceny Jury była także liczba pozyskanych sponsorów i sposoby ich ekspozycji przez klub".
Zapisz się do newslettera